kariya Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 När karija kan läsa igenom quotes så kommer jag bli munk MIN KOMPIS (notera: kompis! ej clan?) har lirat mot HEATON (ingen klan där heller?) Btw: din klan suger edit: lär er eneglska ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Vet du hur många som heter Heaton på public Hans borsa känner spawn och känner därmed heaton du borde också lära dig läsa quotes same goes for kaija: Jag skrev att david_s klan suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 du borde också lära dig läsa quotes same goes for kaija: Jag skrev att david_s klan suger Ja? Det fattar jag väl med. Du säger att Davids klan suger när din egen gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 (redigerad) Och det håller jag inte med om... Jag(min åsikt, så börja inte bråka nu!) trór att folk som lirat 1.6 för länge är rädda för förändringen som source erbjuder... Du har fel Source kan vara kul om man sitter på LAN och spelar helt oserriöst mot sina polare... Det är lixom helt skummt spel tycker jag.. typ till för dom som vill men inte riktigt lyckades vara bra på CS 1.6... Jag styrker detta med att NÄSTAN!! alla som spelat CS 1.6 serriöst och har kämpatsig till att bli bra inte upskattar Source överhuvudtaget. Ps: Deta är inte att bråka? right?? Ds. Redigerad 7 april, 2005 av Blaucrozz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jag har nypit HeatoN i stjärten på DH, efter vi hade spelat 24 runder på aim_map_usp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Du har fel Source kan vara kul om man sitter på LAN och spelar helt oserriöst mot sina polare... Det är lixom helt skummt spel tycker jag.. typ till för dom som vill men inte riktigt lyckades vara bra på CS 1.6... Jag styrker detta med att NÄSTAN!! alla som spelat CS 1.6 serriöst och har kämpatsig till att bli bra inte upskattar Source överhuvudtaget. Ps: Deta är inte att bråka? right?? Ds. Allright....men vissa har ju inte spelat 1.6 och hoppade direkt in i source...jag vet att du skriver nästan men jag vill förtydliga det ännu mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts