Jump to content

CS 1.6 vs. CS:S

P-C
 Share

CS 1.6 eller CS:S?  

73 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 65
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Och det håller jag inte med om... Jag(min åsikt, så börja inte bråka nu!) trór att folk som lirat 1.6 för länge är rädda för förändringen som source erbjuder...

Du har fel ;) Source kan vara kul om man sitter på LAN och spelar helt oserriöst mot sina polare... Det är lixom helt skummt spel tycker jag.. typ till för dom som vill men inte riktigt lyckades vara bra på CS 1.6... Jag styrker detta med att NÄSTAN!! alla som spelat CS 1.6 serriöst och har kämpatsig till att bli bra inte upskattar Source överhuvudtaget. B) Ps: Deta är inte att bråka? right?? Ds.

Redigerad av Blaucrozz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har fel ;) Source kan vara kul om man sitter på LAN och spelar helt oserriöst mot sina polare... Det är lixom helt skummt spel tycker jag.. typ till för dom som vill men inte riktigt lyckades vara bra på CS 1.6... Jag styrker detta med att NÄSTAN!! alla som spelat CS 1.6 serriöst och har kämpatsig till att bli bra inte upskattar Source överhuvudtaget. B) Ps: Deta är inte att bråka? right?? Ds.

Allright....men vissa har ju inte spelat 1.6 och hoppade direkt in i source...jag vet att du skriver nästan men jag vill förtydliga det ännu mer

Länk till kommentar
Dela på andra sidor