Jump to content

CS 1.6 vs. CS:S

P-C
 Share

CS 1.6 eller CS:S?  

73 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Men david du är bara allmänt dum :P

knappast att spawn skulle sitta o spela source :lol:

btw: din klan suger ;)

edit: lär er eneglska :huh:;)

jag citerar : Fact: Erik is a very new CS player but hi is very good!

Fact: Oscar has played a lot of CS: Condition Zero but now he has begin to play Source :). His favorite maps is de_dust , de_dust2 and aim_map, his favorite weapon is Col

"öööeöeööe wawowowow, spawn,.. min id¨ååååååål.. värsta frääset å skiiti alltså..

spawn for teh win, visst p-c??!11eeleeeveen.."

Denna tråden påminner mig om varför man slutade spela cs när 1.6 och steam kom..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 65
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

"öööeöeööe wawowowow, spawn,.. min id¨ååååååål.. värsta frääset å skiiti alltså..

spawn for teh win, visst p-c??!11eeleeeveen.."

Denna tråden påminner mig om varför man slutade spela cs när 1.6 och steam kom..

Xpisk, ta några piller och lugna dig lite :wub:

ville inte säga Heaton för heaton är inte bra :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.är du dum på riktigt? nog för att heaton kanske inte är den bästa i världen längre, men att säga att han inte är bra är bara skitsnack... :P

Min kompis har faktiskt lirat mot honom (ja, det har han) och heaton var ju bra men inte "grym" som alla beskriver det ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Xpisk, ta några piller och lugna dig lite :lol:

ville inte säga Heaton för heaton är inte bra :rolleyes:

Är fullkomligt lugn, eller nästan. 1.6 och de nya spelarna förstörde spelet totalt, även om man redan hade börjat tröttna.

Försökte betee mig som er, inget annat. Fundera på att ändra eran attityd och hur ni beteer er, tror knappast någon uppskattar det fjantiga ni sysslar med, förrutom ni som gör det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor