xPisc Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Men david du är bara allmänt dum knappast att spawn skulle sitta o spela source btw: din klan suger edit: lär er eneglska jag citerar : Fact: Erik is a very new CS player but hi is very good! Fact: Oscar has played a lot of CS: Condition Zero but now he has begin to play Source . His favorite maps is de_dust , de_dust2 and aim_map, his favorite weapon is Col "öööeöeööe wawowowow, spawn,.. min id¨ååååååål.. värsta frääset å skiiti alltså.. spawn for teh win, visst p-c??!11eeleeeveen.." Denna tråden påminner mig om varför man slutade spela cs när 1.6 och steam kom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 CS:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 "öööeöeööe wawowowow, spawn,.. min id¨ååååååål.. värsta frääset å skiiti alltså.. spawn for teh win, visst p-c??!11eeleeeveen.." Denna tråden påminner mig om varför man slutade spela cs när 1.6 och steam kom.. Xpisk, ta några piller och lugna dig lite ville inte säga Heaton för heaton är inte bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FylleSpray Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Xpisk, ta några piller och lugna dig lite ville inte säga Heaton för heaton är inte bra .är du dum på riktigt? nog för att heaton kanske inte är den bästa i världen längre, men att säga att han inte är bra är bara skitsnack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 .är du dum på riktigt? nog för att heaton kanske inte är den bästa i världen längre, men att säga att han inte är bra är bara skitsnack... Min kompis har faktiskt lirat mot honom (ja, det har han) och heaton var ju bra men inte "grym" som alla beskriver det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FylleSpray Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Min kompis har faktiskt lirat mot honom (ja, det har han) och heaton var ju bra men inte "grym" som alla beskriver det .ofta att han lirade seriöst mot din polare också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Min kompis har faktiskt lirat mot honom (ja, det har han) och heaton var ju bra men inte "grym" som alla beskriver det Fakenick? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Xpisk, ta några piller och lugna dig lite ville inte säga Heaton för heaton är inte bra Är fullkomligt lugn, eller nästan. 1.6 och de nya spelarna förstörde spelet totalt, även om man redan hade börjat tröttna. Försökte betee mig som er, inget annat. Fundera på att ändra eran attityd och hur ni beteer er, tror knappast någon uppskattar det fjantiga ni sysslar med, förrutom ni som gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 (redigerad) I CS:S är spelkänslan borta och CS 1.6 har lite mer "klssisk" grafik men CS:S är ändå roligt Vote: både men mest CS1.6 Redigerad 6 april, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Haha P-C! P-C den lilla plugghästen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Fakenick? Öh, nej Hans brorsa känner spawn och känner därigenom heaton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Öh, nej Hans brorsa känner spawn och känner därigenom heaton Men P-C, jag har hört att din clan är skit kass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 CS 1.6 suger k*k fattar inte att man kan gilla de spelet grafiken suger dåliga ljud allt är dålig! Känslan är det enda bra idet Vote : CS : source! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Men P-C, jag har hört att din clan är skit kass Jao, det är den säkert .. men exakt var kom det in i sammanhanget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 CS 1.6 suger k*k fattar inte att man kan gilla de spelet grafiken suger dåliga ljud allt är dålig! Känslan är det enda bra idet Vote : CS : source! Vill du möta mig i CS:Source ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Vill du möta mig i CS:Source ? Bara på skoj adda mig på msn: jocke_04@msn.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Jao, det är den säkert .. men exakt var kom det in i sammanhanget? Du sa att hans clan var skit dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Öh, nej Hans brorsa känner spawn och känner därigenom heaton Ta't lugnt, ja skojja bara, förövrigt så kkan jag inget om cs....bra Cs:s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Du sa att hans clan var skit dålig När karija kan läsa igenom quotes så kommer jag bli munk MIN KOMPIS (notera: kompis! ej clan?) har lirat mot HEATON (ingen klan där heller?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 När karija kan läsa igenom quotes så kommer jag bli munk MIN KOMPIS (notera: kompis! ej clan?) har lirat mot HEATON (ingen klan där heller?) Vet du hur många som heter Heaton på public Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts