Guest AdamZZ Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) VOTE:CSS CSS äger cs 1.6 stort det är mycket lättare att sikta mycket bättre grafik och skönare att spela speciellt mina banor som jag har gjort EDIT:YAY ny sida! Redigerad 28 mars, 2005 av AdamZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 VOTE:CSS CSS äger cs 1.6 stort det är mycket lättare att sikta mycket bättre grafik och skönare att spela speciellt mina banor som jag har gjort EDIT:YAY ny sida!!! CSS är lättare? jaha den var ny När jag lirar soruce så löser bara gubbarna upp sig naer dom doer ... BTW .. aer foer fan vid att inte skrivas ä ö å .. lirat cs i .. 8 timmar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Men alltså Source är helt fuckat o borde inte heta Counter-Strike! Det är inte en minsta gnutta cs känsla i det, det enda braiga med source är grafiken och ragdoll.... Man märker så lätt om folk är bra eller blir helt knullade på cs 1.6 på hur dom svarar i den här frågan De bra gillar oftast inte cs:s för att det förstör hela meningen med cs medans de kassa älskar det för att dom inte kan skilja på spelkänsla och bra grafik med gubbar som ramlar snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 CSS eftersom att de äntligen har gjort ett CS spel med en bra/ny grafikmotor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Jag har spelat 1.6 mer än Source, därför att det är mycket roligare i min mening... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Har man en dator som klarar av CS:s så spelar man väl det. Dock borde de flesta göra det. Har bara geforce 3 ti och AMD1800+, spelar HL2 på högsta (models och textures på medium..har bara 64mb grafik) och det flyter på som fan. Kan inte testa cs:s.. eh.. jag.. kan.. bara.. inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 (redigerad) CSS är lättare? jaha den var ny När jag lirar soruce så löser bara gubbarna upp sig naer dom doer ... BTW .. aer foer fan vid att inte skrivas ä ö å .. lirat cs i .. 8 timmar nu Hehe 8 timmar, började lira med klanen ~11:00 igår, och har slutat nu för att läsa lite. Snart blir det PCW igen. Ey P-C. (Igen.) Vi måste ta en 5on5 någon gång, kan boka servrar på endpoint, jag. Edit: Vote is: CS 1.6. Redigerad 1 april, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 1.6, självklart. CS:S förstörde Counter-Strike. Rekylen är helt jävla vild och det går inte att skjuta, ser ingen anledning till att byta till CS:S då efter flera års spelande har jag vant mig vid rekylen. Det ska ju komma en mod till source så att det blir samma rekyl som på 1.6 så att Heaton och de andra eliterna ska börja spela source har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Det ska ju komma en mod till source så att det blir samma rekyl som på 1.6 så att Heaton och de andra eliterna ska börja spela source har jag för mig. Aprilskämtet på Fragbite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Aprilskämtet på Fragbite? Nepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Nepp Jo, du förstod inte att det var ett aprilskämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Jo, du förstod inte att det var ett aprilskämt. Men det här fick jag reda på typ 2 månader sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 CS 1.6 är det ända jag kört. Vote: CS 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Båda rätt kassa, men mest CS:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Null. För det fanns ju inte något alternativ som var att man inte spelar CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Null. För det fanns ju inte något alternativ som var att man inte spelar CS. Det är inte meningen heller. Frågan var vilket man tyckte var bäst. Spelar man inte - då nullvotar man, det är därför nullvoten finns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Vote: cs:s. Troligen för att jag började med cs:s utan att ha spelat 1.6 allt för mycket.då blir det svårt att uppskatta den sämre grafiken som 1.6 har att erbjuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Men alltså Source är helt fuckat o borde inte heta Counter-Strike! Det är inte en minsta gnutta cs känsla i det, det enda braiga med source är grafiken och ragdoll.... Man märker så lätt om folk är bra eller blir helt knullade på cs 1.6 på hur dom svarar i den här frågan De bra gillar oftast inte cs:s för att det förstör hela meningen med cs medans de kassa älskar det för att dom inte kan skilja på spelkänsla och bra grafik med gubbar som ramlar snyggt. Och det håller jag inte med om... Jag(min åsikt, så börja inte bråka nu!) trór att folk som lirat 1.6 för länge är rädda för förändringen som source erbjuder... edit: usäkta dubbelpost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 (redigerad) Men det här fick jag reda på typ 2 månader sen. Men david du är bara allmänt dum knappast att spawn skulle sitta o spela source btw: din klan suger edit: lär er eneglska jag citerar : Fact: Erik is a very new CS player but hi is very good! Fact: Oscar has played a lot of CS: Condition Zero but now he has begin to play Source . His favorite maps is de_dust , de_dust2 and aim_map, his favorite weapon is Col Redigerad 3 april, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 CS 1.6 lätt Source e det sämsta spelet jag har spelat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts