Jump to content

CS 1.6 vs. CS:S

P-C
 Share

CS 1.6 eller CS:S?  

73 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest AdamZZ

VOTE:CSS

CSS äger cs 1.6 stort det är mycket lättare att sikta mycket bättre grafik och skönare att spela speciellt mina banor ;P som jag har gjort

EDIT:YAY ny sida!

Redigerad av AdamZZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 65
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

VOTE:CSS

CSS äger cs 1.6 stort det är mycket lättare att sikta mycket bättre grafik och skönare att spela speciellt mina banor (w00t) som jag har gjort

EDIT:YAY ny sida!!!

CSS är lättare? jaha den var ny ;P När jag lirar soruce så löser bara gubbarna upp sig naer dom doer ...

BTW .. aer foer fan vid att inte skrivas ä ö å .. lirat cs i .. 8 timmar nu ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men alltså Source är helt fuckat o borde inte heta Counter-Strike!

Det är inte en minsta gnutta cs känsla i det, det enda braiga med source är grafiken och ragdoll.... Man märker så lätt om folk är bra eller blir helt knullade på cs 1.6 på hur dom svarar i den här frågan :P De bra gillar oftast inte cs:s för att det förstör hela meningen med cs medans de kassa älskar det för att dom inte kan skilja på spelkänsla och bra grafik med gubbar som ramlar snyggt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

CSS är lättare? jaha den var ny  :lol: När jag lirar soruce så löser bara gubbarna upp sig naer dom doer ...

BTW .. aer foer fan vid att inte skrivas ä ö å .. lirat cs i .. 8 timmar nu  ^_^

Hehe 8 timmar, började lira med klanen ~11:00 igår, och har slutat nu för att läsa lite. Snart blir det PCW igen. Ey P-C. (Igen.) Vi måste ta en 5on5 någon gång, kan boka servrar på endpoint, jag.

Edit: Vote is: CS 1.6.

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1.6, självklart.

CS:S förstörde Counter-Strike. :ermm:

Rekylen är helt jävla vild och det går inte att skjuta, ser ingen anledning till att byta till CS:S då efter flera års spelande har jag vant mig vid rekylen.

Det ska ju komma en mod till source så att det blir samma rekyl som på 1.6 så att Heaton och de andra eliterna ska börja spela source har jag för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men alltså Source är helt fuckat o borde inte heta Counter-Strike!

Det är inte en minsta gnutta cs känsla i det, det enda braiga med source är grafiken och ragdoll.... Man märker så lätt om folk är bra eller blir helt knullade på cs 1.6 på hur dom svarar i den här frågan ;) De bra gillar oftast inte cs:s för att det förstör hela meningen med cs medans de kassa älskar det för att dom inte kan skilja på spelkänsla och bra grafik med gubbar som ramlar snyggt.

Och det håller jag inte med om... Jag(min åsikt, så börja inte bråka nu!) trór att folk som lirat 1.6 för länge är rädda för förändringen som source erbjuder...

edit: usäkta dubbelpost

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Men det här fick jag reda på typ 2 månader sen.

Men david du är bara allmänt dum :P

knappast att spawn skulle sitta o spela source :lol:

btw: din klan suger ;)

edit: lär er eneglska :huh:;)

jag citerar : Fact: Erik is a very new CS player but hi is very good!

Fact: Oscar has played a lot of CS: Condition Zero but now he has begin to play Source :). His favorite maps is de_dust , de_dust2 and aim_map, his favorite weapon is Col

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor