P-C Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 På tal om ingenting så skulle jag gärna vilja veta vad som är mest poppis? 1.6 eller soruce .. VOTE: CS 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Har aldrig spelat CS:S men ska börja med det. Vote: CS 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Båda lite då och då fast mest CS:S Den du akaast =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 CSS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 CS 1.6 Äger ju CS:S lugnt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 CS:S, fattar inte varför folk fortfarande spelar 1.6.. Det är väll för att deras data inte klarar det eller ngt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Om jag skulle få säga min mening så känns inte CS:S som CS på nått vis. Orka med Storbokstav i bland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Vote:1.6 Har inte spelat något annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Source for the win. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Source äger 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Brukar aldrig spela cs, men borde inte den här tråden egentligen vara en post i counter-striketråden? Nåja, lirar väl CS 1.3 (1.3 = elite versionen ) på lan ibland, tycker CS:S är ändå värre än CS "1". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 1.6, självklart. CS:S förstörde Counter-Strike. Rekylen är helt jävla vild och det går inte att skjuta, ser ingen anledning till att byta till CS:S då efter flera års spelande har jag vant mig vid rekylen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 CS 1.6 De enda som är bra med Source är Ragdoll och grafiken. Inget annat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 CS 1.6 är ju så omodernt, hajar inte hur man fortfarande kan sitta och spela det. Source är ju så mycket bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Jag bryr mig faktiskt inte zquat om grafiken.. liksom okej den är typ 6 år gammal men jag tycker ändå att spelconseptet är .. ack så unerbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Source förstörde CS.. 1.6 for teh win! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 (redigerad) 1.6 Madda Fakko. w0rd på Mystic Edit: Ragdollen är ju helt fuckad på Source... Redigerad 27 mars, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Okej ingenting äger 1.5!!!! Lätt skönaste nånsin!!!!!! Brukar sitta och lana det hemma med kompisarna Jaja vötar 1.6 då eftersom det e det man lirar på nätet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FylleSpray Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 . 1.6 så jävla lätt...source har inte en gnutta cs känsla å aimet lever sitt egna lilla liv...dom som tycker source är bättre är antingen småungar som går efter grafik eller dom som aldrig lirat/vart bra, på 1.6.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) Varför tror alla som spelar cs att dom är så jävla bra när ni egentligen suger? EDIT: jag spelar inte cs.. fast några visste kanske det redan... Redigerad 28 mars, 2005 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts