Wu Zi Mu Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 (redigerad) Har haft det till PC, men skivorna är sönder. Så jag har grubblat över att skaffa GTA III till PS2.. Fast det jag kommer ihåg av GTA III när jag spelade det, hann inte klart me storyn, stuck i första staden , tack vare skivorna som gick sönder. iallafall, det jag minns av spelet att det var svårt. Tror ni det är lättare nu när man har spelat VC å SA?.. Vill ju klara storyn, så jag tänkte skaffa de till PS2. Fast, ja som frågan lyder, Är det värt å köpa GTA III till PS2 nu för 199 KR? ELLER har nån begagnat GTA III till PS2 under 150 kr? Redigerad 26 mars, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Jo för helvete klart du ska köpa det, nu när det är så billigt som det är. Du lär ju ändå vara en rutinerad och erfaren GTA player när du lirat både VC och SA till Ps, så ja klart som fan du ska köpa spelet och njuta! Köp. Nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Köpte GTA3 och Simpsons: Hit & Run till PC för 200 kr. Helt klart värt det! GTA3 håller än idag, även om det inte finns nån rolig bilfysik som i San Andreas. SA är nog det bästa och roligaste spelet som någonsin har gjorts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 (redigerad) EDIT: Har köpt det nu. GTA III och GTA Vice City till PS2 Har ju bara haft dom till PC. Köpte båda för totalt 250 kr , å 30 kr frakt. Redigerad 28 mars, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 (redigerad) Har köpt det nu. GTA III och GTA Vice City till PS2 Har ju bara haft dom till PC. Köpte båda för totalt 250 kr , å 30 kr frakt. Redigerad 28 mars, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Yaay =) En annan förbeställde ju Vice City och fick det en dag innan sverigepremiären. Satt och spelade heeeela dagarna och njöt av allt neonljus och bra musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Ja köp det, det är det värt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Ja köp det, det är det värt Får spelen nu under veckan, å jag som har lov å allt Och tack för svaren , lite sen Thim . Ufosxm: Jag ska njuta av den braiga ( ) musiken som R* har å erbjuda i GTA VC, fast jag tror nog jag kommer köra GTA III först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Mm jag håller med jag var lite sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 att tänka innan man talar är som att torka sig i röven innan man skiter:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Har fått det idag, Torsdag 31-3. Så jag ska spela nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Har fått det idag, Torsdag 31-3. Så jag ska spela nu Härligt Hoppas du kommer ha många trevliga timmar framför dig nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Har fått det idag, Torsdag 31-3. Så jag ska spela nu Tjena mannen! Nå hur går det i liret då? helt klart värd pengarna va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Tjena mannen! Nå hur går det i liret då? helt klart värd pengarna va? Verkligen, å jag som kom undan me väldigt mycke pengar. Jag skrattar när jag spelar, kommer ihåg alla uppdrag, för jag minns att jag fattade NADA när jag var yngre, (när jag hade GTA III till PC), nu hänger jag me . föresten, har ni lagt märke till att i ett av dom första uppdragen så ska man sno en bil och planta en bomb, sen köra tillbaka, där när man ser när gubben kommer ut ur restaurangen, så ser man en skylt vars de står "-restaurang namnet- Eat till you explode" , HAHA, å så sätter han sig i bilen, PANG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 föresten, har ni lagt märke till att i ett av dom första uppdragen så ska man sno en bil och planta en bomb, sen köra tillbaka, där när man ser när gubben kommer ut ur restaurangen, så ser man en skylt vars de står "-restaurang namnet- Eat till you explode" , HAHA, å så sätter han sig i bilen, PANG Hehe, jo det är lite lustigt det där Hur långt har du kommit nu då? Kommer knappt ihåg ett enda uppdrag från trean. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 föresten, har ni lagt märke till att i ett av dom första uppdragen så ska man sno en bil och planta en bomb, sen köra tillbaka, där när man ser när gubben kommer ut ur restaurangen, så ser man en skylt vars de står "-restaurang namnet- Eat till you explode" , HAHA, å så sätter han sig i bilen, PANG Det är fan ett av det roligaste uppdragen i GTA lll. Eller är det Mike Lips Last Lunch du snackar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 NEJ för fan man ska köra VC först då fattar man 3:an bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Har köpt det nu. GTA III och GTA Vice City till PS2 Har ju bara haft dom till PC. Köpte båda för totalt 250 kr , å 30 kr frakt. Var hittade du det så billigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 JAAAAAA.. lätt värt de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Var hittade du det så billigt? Blocket xP, en kille hade double pack, inplastad. Azore: Det var ett tag sen jag spelade, måste spela imorgon (idag). Fortfarande i första staden, pga mina grannar som vill att jag ska komma ut hela tiden xP. Nu far dom till.. nånstans. Så man har några goa stunder å spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts