Webbstudio Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Shoho! Någon som ska köpa denna förmodligen underbara maskin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Jo jag funderar på det, men det blir lite senare isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Satt och kollade på gamespot live nyss. Man blev inte lite sugen. Men jag ska försöka hålla mig borta och köpa ps3 istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Jag gillar inte portabla spelmaskiner. Spel ska spelas på stor skärm med mycket ljud, inte på en liten fickmaskin med snuskiga fettfläckar på skärmen. Speciellt inte när det är dyrt som skam, jag menar, ska man punga ut några tusen vill man få något stort, även om PSP:n är ett "tekniskt underverk". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Jag köper inte den, jag bytar in "några" xbox spel mot en istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Satt och kollade på gamespot live nyss. Man blev inte lite sugen. Men jag ska försöka hålla mig borta och köpa ps3 istället. Tänkte att köpa PSP, men väntar också på PS3. Man lär nog spara eftersom den är nog rätt dyr. Fan vad jag längtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Me too! Hoppas man får ett spel med eller nåt så får man testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Jag tänker köpa PSP. Jag menar GTA: Liberty City kommer ju till den. En remake av Medievil, Metal Gear Acid, Death Jr. och en massa bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Jag köper alla konsoller, ska bara iväg o köpa en triss först... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Det är fullt möjligt att man köper denna lilla maskin. Ska bara sälja GC:n och GBASP:n först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts