FoxtroT Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 (redigerad) Inte färdig än som ni säkert kan se men vad tycks hittills då? Snyggt men ja tycker de e för mycke polys.. Edit: Voops ny sida Redigerad 26 mars, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 (redigerad) Tryck FILE>INSERT>IMAGE... så svårt var det EDIT:offtopic: Glockalnet varför skriver du alltid voops ny sida ?? Redigerad 26 mars, 2005 av AdamZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Tryck FILE>INSERT>IMAGE... så svårt var det EDIT:offtopic: Glockalnet varför skriver du alltid voops ny sida ?? Offtopic: vet inte bara blir så haha är väll en dum vanna antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Kanske en dum vana men en rolig också det är roligt att se dig skriva så bara för att du skrev först på en ny sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Kanske en dum vana men en rolig också det är roligt att se dig skriva så bara för att du skrev först på en ny sida Pricis men GRIM(back har du nån update el?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 (redigerad) EDIT: ni behöver inte skriva (back jag heter GRIM det är till lagt för jag var eller är bannad så gjorde jag en ny SketchUp äger jue.. jag hitta det i en buske.. väldigt lätt att jobba me! Men hur faen gör man så snyggt som du? Ritar du efter blueprints, eller ritar du bara av efter bilder? (går de att använda blueprints överhuvudtaget?) Nej jag använder dom heliga ögonen istället jag anser att blue print är fusk samt kalkera saker... men det är ju vad jag tycker:P skit the same nu e DE'n fördig jag blev rätt nöjd och är trött som ett as god natt! http://gtaparanoia.web.infoseek.co.jp/cgi-bin/imgbbs/koroimg/1111887625.jpg Redigerad 27 mars, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Haha ingen verkade gilla den efter som ingen svarat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 EDIT: ni behöver inte skriva (back jag heter GRIM det är till lagt för jag var eller är bannad så gjorde jag en ny Nej jag använder dom heliga ögonen istället jag anser att blue print är fusk samt kalkera saker... men det är ju vad jag tycker:P skit the same nu e DE'n fördig jag blev rätt nöjd och är trött som ett as god natt! http://gtaparanoia.web.infoseek.co.jp/cgi-bin/imgbbs/koroimg/1111887625.jpg Snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Hur gör du för att få det så runt mina saker blr ganska fyrkantiga?? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
madin Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Snygg.....ska du lägga upp den på gtamods också ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Hur gör du för att få det så runt mina saker blr ganska fyrkantiga?? :'( Jo jag vet det blir ofta rätt fyrkantigt:P men om man lägger ner mycket tid så går det:P madin: japp jag hoppas det! blir nog inom 2 dagar för jag har en kompis som mappar år mig eller vad det heter för jag e bättre på 3d å skins:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Det kostar $475 :S Nej det kostar 20 dollar det e typ 160 eller nott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts