Jump to content

Desert eagle 50 ae

GRIM(back
 Share

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)

EDIT: ni behöver inte skriva (back jag heter GRIM det är till lagt för jag var eller är bannad så gjorde jag en ny ;)

SketchUp äger jue.. jag hitta det i en buske.. väldigt lätt att jobba me! ;)

Men hur faen gör man så snyggt som du?  :wub:

Ritar du efter blueprints, eller ritar du bara av efter bilder? (går de att använda blueprints överhuvudtaget?)

Nej jag använder dom heliga ögonen istället jag anser att blue print är fusk samt kalkera saker... men det är ju vad jag tycker:P

skit the same nu e DE'n fördig jag blev rätt nöjd och är trött som ett as god natt!

Redigerad av GRIM(back
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EDIT: ni behöver inte skriva (back jag heter GRIM det är till lagt för jag var eller är bannad så gjorde jag en ny :P

Nej jag använder dom heliga ögonen istället jag anser att blue print är fusk samt kalkera saker... men det är ju vad jag tycker:P

skit the same nu e DE'n fördig jag blev rätt nöjd och är trött som ett as god natt!

Snygg :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur gör du för att få det så runt mina saker blr ganska fyrkantiga??

:'(

Jo jag vet det blir ofta rätt fyrkantigt:P men om man lägger ner mycket tid så går det:P

madin: japp jag hoppas det! blir nog inom 2 dagar för jag har en kompis som mappar år mig eller vad det heter för jag e bättre på 3d å skins:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...