GRIM(back Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Inte färdig än som ni säkert kan se men vad tycks hittills då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 AS snygg Offtopic:är det värkligen värt att köpa Sketchup?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 AS snygg Offtopic:är det värkligen värt att köpa Sketchup?? Thx HELL yeah! haha sej mig vad kostar det? jag fick ju det av en kille.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Det kostar $475 :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 (redigerad) Det kostar $475 :S OMG! Annars: Snygg GRIM Redigerad 26 mars, 2005 av SanFierroDude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Hur mycket är det i svenska kronor?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 (redigerad) Hur mycket är det i svenska kronor?? Ungefär 4000 kr Redigerad 26 mars, 2005 av SanFierroDude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 (redigerad) LoL Hjälp jag kommer då inte få köpa det av min mamma Redigerad 26 mars, 2005 av AdamZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 LoL Hjälp jag kommer då inte få köpa det av min mamma Ladda hem det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Har redan gjort gjorde det i går så nu kan jag inte använda det mer :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Har redan gjort gjorde det i går så nu kan jag inte använda det mer :'( Jo men du vet det finns alltid ett kryphål till hela programmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Jo men du vet det finns alltid ett kryphål till hela programmet Bra kan du hjälpa han då för det programet är skitbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Bra kan du hjälpa han då för det programet är skitbra! Jepp, för nu ska vi inte gå mer offtopic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Såg ju riktigt bra ut hittills! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 SketchUp äger jue.. jag hitta det i en buske.. väldigt lätt att jobba me! Men hur faen gör man så snyggt som du? Ritar du efter blueprints, eller ritar du bara av efter bilder? (går de att använda blueprints överhuvudtaget?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Ja det går att använda blueprints Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Jag fattar inget av Sketchup... Nån som kan skriva en snabb guide? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Kolla på hemsidan det finns tutorials tryck på training sen toturials sen leta efter filmerna som visa hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Men snälla, han går igenom hur en mus funkar... Jag litar inte på han, kan inte våran Grim skriva en snabb om hur man gör ett vapen eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Det är ju bara första.. kolla på dom andra.. dom hjälper.. jävligt mycke.. Hur lägger man i blueprints? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts