Webbstudio Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Shoho! Söker medlemmar till min nya CS klan. Notera, att det gäller ändas Counterstrike Source! Vill inte säga så mycket, men för visat intresse eller frågor går det bra att lägga till mig på MSN: webbstudio@msn.com ( ) Med vänliga hälsningar 2Pac Only God can judge me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Aru, här lär du inte få någon skulle jag tro! Kolla på fragbite eller IRC? puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Är lite intreserad Har addat dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Orka source Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 26 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Orka source Orka CS 1.6 med den äckligaste grafiken på marknaden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Orka CS 1.6 med den äckligaste grafiken på marknaden! Håller med till 100%! Jag tror inte klanen är nått för mig, men jag kan vara med och spela allmänt nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FylleSpray Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Orka source, aimet lever ett eget liv å allt e allmänt cp.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Orka source, aimet lever ett eget liv å allt e allmänt cp.... EHH LOL?!?!? stfu =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FylleSpray Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 EHH LOL?!?!? stfu =D . ja vet inte om det är för jag är för van med vanlia cs, men ja tycker verkligen source, i nuläget, är bajs...aimet känns verkligen som d flyger som det vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 (redigerad) Hur fan kan man ens jämföra Source med 1.6? Edit: I den meningen att Source äger 1.6 totalt, alltså. Redigerad 28 mars, 2005 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Har redan clan med 7 kanske 8 medlemmar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Har redan clan med 7 kanske 8 medlemmar.. Vet du inte hur många det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Vet du inte hur många det är? Jo men han kanske har en till på väg eller så håller han inte reda på hur många dom är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Sluta bråka om Source och 1.6 håller er till ämnet: CLAN! 1.6 äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Testa #pracc.source @ qnet har själv kört 2pcws i source.. men jag föredrar ändå 1.6.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Jo men han kanske har en till på väg eller så håller han inte reda på hur många dom är Exakt så.. vi har 8 nu.. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Jag är gärna med... om de går? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Shoho! Söker medlemmar till min nya CS klan. Notera, att det gäller ändas Counterstrike Source! Vill inte säga så mycket, men för visat intresse eller frågor går det bra att lägga till mig på MSN: webbstudio@msn.com ( ) Med vänliga hälsningar 2Pac Only God can judge me Vill du spela en klan match? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Jag vill vara med i klanen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts