PluOntS Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Någon som vet nåt moddingprogram till Vice city eller GTA 3 förutom zmodeler(eftersom zmodeler inte funkar)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Ja 3ds Max Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 26 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Ja 3ds Max Okej, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Jag vet ett för nybörjare sketchup men man kan bara använda det i 8 timmar :'( sen måste man köpa men det är bra och lätt att lära sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Jag vet ett för nybörjare sketchup men man kan bara använda det i 8 timmar :'( sen måste man köpa men det är bra och lätt att lära sig Ja sketchup äger se på mina vapen jag gjort på bara några dagar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Ja sketchup äger se på mina vapen jag gjort på bara några dagar!! Kan man göra vaad som helst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 26 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Jag vet ett för nybörjare sketchup men man kan bara använda det i 8 timmar :'( sen måste man köpa men det är bra och lätt att lära sig Var laddar man ner det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 (redigerad) Här Sketshup Redigerad 26 mars, 2005 av Kurby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 26 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Här Sketshup Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 När man använder det där programmet, kan man använda modellerna i spel eller är det bara för att göra modeller till ingen nytta, om man säger så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Man kan använda i spel om man vet hur man får in dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Jag vet ett för nybörjare sketchup men man kan bara använda det i 8 timmar :'( sen måste man köpa men det är bra och lätt att lära sig Ja vet en sida man kan ladda hem de gratis på men nu ska ja inte snacka warez här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Ok men jag har det redan full alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 (redigerad) Någon som vet nåt moddingprogram till Vice city eller GTA 3 En mod är en modifikation och det handlar inte bara om modellering.. Redigerad 27 mars, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts