NawID Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Har du tryckt "new game"?? Moden inkluderade en main.scm fil. Då måste man alltid ta "new game" för annars funkar det inte. Aha, så jag kan alltså inte använda ambulanshelikoptern i en redan påbörjad save? Tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Varsågod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Man kan lägga till en ny bil också. Istället för att ersätta altså. Okej, Då får du Jättegärna förklara för oss här hur man ska gå till väga då, Tror det är många som vill veta. Och eftersom du vet, Go Ahead Tell Us! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Kan man göra så det blir hydralik på någon annan bil än voodon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Jag tror man måste ändra i main.scm och det är rätt krabbigt. Men Kaboom vet nog för han är bra på kodning av main.scm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Ok tack då får jag väll fråga honom då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Om jag jar gjort ett hus till vc måste jag hålla på med mappning och sånt skit för att få in det eller kan jag bara byta ut ett annat hus som man gör med bilarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Använd moo mapper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Jag har en fråga. ska man skriva samma sak i ide och ipl filerna vad man än gjort så om jag har gjort ett hus ska jag skriva som hultan skrivit i moo mapper guiden?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jag fick inget svar på min fråga innan, så jag ställer om den ifall bara alla har missat den: hur får man in byggnader till Zmod? Jag har lyckats med att få in bilar, men inte byggnader... Och kan nån va vänlig o berätta vad de där kåkarna i havet öster om Viceport har för filnamn? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Jag har en till fråga. Den här gången om ingame handlingeditor. Hur ska man göra för att höja ett fordon. ska man ta stort tal på upper limit och lower limit eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SA-fan Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 När jag öppnar gta3.img med IMGTool.. Funkar finfint.. Men sen när jag ska extracta/replace:a något får jag nästan alltid upp ett meddelande... Dir in use.. Exiting.. Vad ksa man då göra? Och vad är det som orsakat problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Jag äger på modding... Det var jag som gjorde splinter cell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 När jag öppnar gta3.img med IMGTool.. Funkar finfint.. Men sen när jag ska extracta/replace:a något får jag nästan alltid upp ett meddelande... Dir in use.. Exiting.. Vad ksa man då göra? Och vad är det som orsakat problemet? Ta bort skrivskydd på din VC mapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts