Guest Kurby Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Tänkte det var smart att skapa denna så det inte blir en massa flera topic's med frågor och så har jag en del frågor jag vill ha besvarade Jag undrar hur man får fram de gröna strecken som syns på bilden nedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 De gröna strecken kommer fram när du har markerat några faces och sen trycker på SEL-knappen. Bra idé att ha en officiell frågetopic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 De gröna strecken kommer fram när du har markerat några faces och sen trycker på SEL-knappen. Bra idé att ha en officiell frågetopic! Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Vad ska jag göra nu? Den ena är felvänd... Jag ska sätta ihop de två halvorna men den ena hamnar åt fel håll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Jag undrar hur man öppnar particel.txd. Jag ska setta in neon..och jag har en till fråga. Jag kan inte spela vice city i 5 min utan att de blir såna grafik buggar (kristall liknande grejer över allt). När jag updaterar till 1.1 (patchen från Gtasajten) så kan jag inte köra, det står "Wrong disc inserted. Please insert the Vice City PLAY disc".Men jag har cd:n i !!!! Hjälp ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Jag undrar hur man öppnar particel.txd. Jag ska setta in neon..och jag har en till fråga. Jag kan inte spela vice city i 5 min utan att de blir såna grafik buggar (kristall liknande grejer över allt). När jag updaterar till 1.1 (patchen från Gtasajten) så kan jag inte köra, det står "Wrong disc inserted. Please insert the Vice City PLAY disc".Men jag har cd:n i !!!! Hjälp ! Angående fråga 2! Har du ett bärnt GTA Vice City? Eller är det ett original? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Angående fråga 2! Har du ett bärnt GTA Vice City? Eller är det ett original? Min kompis brände det åt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Min kompis brände det åt mig. §1 - Viktiga regler. §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! That's the law.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 That's the law.. I say fuck the law! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 I say fuck the law! ... Och bli bannad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Min kompis brände det åt mig. Då är det inte så konstigt att det inte fungerar att uppgradera till 1.1... Men testa att ladda ner senaste drivrutiner till ditt grafikkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Då är det inte så konstigt att det inte fungerar att uppgradera till 1.1... Men testa att ladda ner senaste drivrutiner till ditt grafikkort Det är inte drivrutinerna till grafikkortet det är fel på... Efter som han uppgraderat spelet är det fel verision på exefilen. Men det är eftersom spelet är bränt. Köp spelet så kan du uppgradera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Det är inte drivrutinerna till grafikkortet det är fel på... Efter som han uppgraderat spelet är det fel verision på exefilen. Men det är eftersom spelet är bränt. Köp spelet så kan du uppgradera. Nej, du missuppfattade alltihop! Det med drivrutiner skulle hjälpa till grafikproblemet och inte till att man fick ett meddelande där det stod: "sätt in skivan" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Nej, du missuppfattade alltihop! Det med drivrutiner skulle hjälpa till grafikproblemet och inte till att man fick ett meddelande där det stod: "sätt in skivan" Oj. Ok. Läste visst lite fort. Men iallafall... Det med att det inte startar är bara för att det är bränt. Jag har läst någon stans om någon grafikbugg. Det gick att ladda ner en patch men jag vet inte vilken sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Min kompis brände det åt mig. 1.1 no cd patch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Teurastaja Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 No-cd patch, eventuellt andra "warez" saker må vara förbjudet här men ibland funkar det, hänvsiar er som vill snacka Warez till http://forum2.youceff.com där snackas det 80% warez etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Jag har en fråga! Kan jag t.ex ta en slumpvald bil från gta3img filen och lägga in i Z Modeler och sedan kanske lägga till svensk polisdekaler eller bara nånting på bilen? Bara liksom ändra färger eller liknande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Jag har en fråga! Kan jag t.ex ta en slumpvald bil från gta3img filen och lägga in i Z Modeler och sedan kanske lägga till svensk polisdekaler eller bara nånting på bilen? Bara liksom ändra färger eller liknande... Färgerna ändrar ju du i carcols.dat, men delaker och poo så ska du lägga till i Zmodeler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Färgerna ändrar ju du i carcols.dat, men delaker och poo så ska du lägga till i Zmodeler Men är det väldigt simpelt och lätt att lägga in dekaler å grejer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Då är det inte så konstigt att det inte fungerar att uppgradera till 1.1... Men testa att ladda ner senaste drivrutiner till ditt grafikkort Jag har geforce fx go 5600 vad ska jag ladda ner för att få bättre grafik på http://www.nvidia.com/page/fx_mobile.html ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts