Guest Kurby Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Visste inte riktigt vart jag skulle skriva denna topic, men iallafall! Någon som vet vad detta är för bilmärke samt modell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Kanske Nissan Micra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Fiat Uno Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Det är Fiat Uno, som Pinner sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Tack, jag hitta den! Det är inte precis likt Fiat's märke Fiat har //// ungefär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Nej Nej... ... Fiat har bara 3 pinnar: ///. Men Men, Det är en Fiat Uno Är dock inte så glad i fiat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Ehhahhah Har den 3 pinnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 En faceliftad Fiat Uno annars.... http://www.volny.cz/dovozy/funo0301a.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Är du intresserad av att köpa en, eller vadan detta intresse? Kul att veta iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Ehhahhah Har den 3 pinnar Som jag sa så gillar jag inte Fiat... Eller om man ska vara exakt så hatar jag Fiat Men Men det kanske inte alla andra gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Hehe ni har nog missförstått mig. Jag ville bara veta namnet då jag letade efter en blueprint till den! Som ni såg på bilden längst upp. Jag hatar Fiat men den blueprinten behövdes för att lära mig göra mods till GTA VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Visste inte riktigt vart jag skulle skriva denna topic, men iallafall! Någon som vet vad detta är för bilmärke samt modell? Det e solklart nya Saab 9-3 hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Det e solklart nya Saab 9-3 hahahaha Fel Topic, borde vara i dagens lol istället.. Seriöst, sämsta på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Vad har alla emot Fiat? Fiat gör söta bilar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Vad har alla emot Fiat? Fiat gör söta bilar! Hur kan en bil vara söt? Tsss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Fiat är riktigt tråkiga. Det märks ju ganska bra i Sverige också. De har ju inga direkt modeller som säljer bra och sedan så ser man ju inte dessa bilar så ofta. Då är dom inte precis roliga bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalilelulo Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) SAAB du kastar lite sten i glashus just nu då du vet lika väl som jag att SAAB säljer skit dom också i Sverige och i övriga världen just nu. "Då är dom inte precis roliga bilar" Fakta är ju att, nu vet jag inte modell men saabs senaste har ju blivit en riktigt pinsam affär och som brukar gömmas på bilsalonger/mässor Bilar som inte syns på gatorna är rariteter fina ting! Redigerad 28 mars, 2005 av lalilelulo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) Fiat gör tråkiga bilar? Tss... Fiat Coupé Fiat Barchetta Inte för att jag gillar Fiat men dom gör iallafall inte tråkiga bilar Redigerad 28 mars, 2005 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Fiat gör tråkiga bilar? Tss... Fiat Coupé Fiat Barchetta Inte för att jag gillar Fiat men dom gör iallafall inte tråkiga bilar Jo, så kan du ju göra men om du tänker dig att du jämför med en BMW eller nåt, så tar du nog BMWn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 SAAB du kastar lite sten i glashus just nu då du vet lika väl som jag att SAAB säljer skit dom också i Sverige och i övriga världen just nu. "Då är dom inte precis roliga bilar" Fakta är ju att, nu vet jag inte modell men saabs senaste har ju blivit en riktigt pinsam affär och som brukar gömmas på bilsalonger/mässor Bilar som inte syns på gatorna är rariteter fina ting! Jo jag vet men de ökar ganska bra i Storbritannien också. Så jag är väl medveten om att Saab säljer ganska dåligt i Sverige i dagsläget. Om du tycker att Saabs senaste modell är pinsam så vet jag inte vad en bra Saab är enligt dig. Saab 9-3 kombi är allt annat än pinsam. Men jag tror du menar 9-2X och 9-7X och dessa måste jag hålla med dig om. Det var synd om Saab när GM sade att nu ska vi ha en suv och en mindre bil och tog Subaru Impreza och Chevrolet Trailblazer och satte Saab emblem på. Detta är en skam och GM har lovat att inte göra om detta men det är ju så mycket annat de lovat också. Den som lever får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts