Krax Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Någon som vill göra en med mig? Krav: Du måste ha GT4 Om du vill vara med pm:a mig eller lägg till mig på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Jag vill va med.. kan lite om html.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Jag e med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 (redigerad) Kul, kommer det bli som GTAsajten då? Att det finns forum, nyheter om kommande GT spel? Jag kan bara lite om html, så jag kan ju prova vara med på ett hörn. Redigerad 27 mars, 2005 av Frostic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Jag skulle nog vilja vara med, men jag kan ingenting om html Men däremot är jag ett inbitet fan av Gran Turismo-serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Jag kan inte något om html... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puppy Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) Blir det någon sida Krax? Redigerad 28 mars, 2005 av Puppy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 28 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Vi jobbar med sidan nu.. den har inte kommit ut public än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Jaha ja, när började "ni" göra sidan? Vilka är med på sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Jaha ja, när började "ni" göra sidan? Vilka är med på sidan? Du är väl också med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 28 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) Krew just nu: Krax Tacklebäri Kurby Gta_player IN PÅ M(Ä)S(E)N Redigerad 28 mars, 2005 av Krax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Vad e M(Ä)S(E)N ? Vilka ska jag adda på msn? Jag har Krax och Tackleberry härifrån än så länge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 29 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Vad e M(Ä)S(E)N ? Vilka ska jag adda på msn? Jag har Krax och Tackleberry härifrån än så länge... Jag o tackleberry är ju dom ända som aktiva.. gta_player o du är ju aldrig inne på MSN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 29 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Sry för dbl post! SMAKPROV: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/smaka.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Sry för dbl post! SMAKPROV: Snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 (redigerad) Sry för dbl post! SMAKPROV: Tilläggas bör är att jag har designat och gjort den i PS. Förslag på förändringar? Ge konstruktiv kritik. Redigerad 29 mars, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 (redigerad) Jävligt snygg temp, tackle.. men svara på m(ä)s(e)n och när ja skriver till er så sitter väl ni och spelar (ni svarar aldrig) Redigerad 29 mars, 2005 av Gta-Playern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Någon som har förslag på vad man egentligen kan ha för information på GT4 hemsida? Alltså vad man ska fylla sidan med. Börjar bli lite orolig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 30 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Carlist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 En guide ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts