FoxtroT Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 (redigerad) Skippa frontbågen, passar på lite mer offroad-bilar. Ja tycker tvärtom ja älskar bilar med frontbågar Edit Ny sida Redigerad 4 april, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJTaz Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 (redigerad) På med bågen Den ser grymmare ut då Måla hjulhusen svarta! PLEASE Redigerad 4 april, 2005 av DJTaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Annars kanske man kan göra 2 st verisioner. En med båge och en utan. Kanske onödigt men bara ett förslag. Snyggt jobb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJTaz Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Annars kanske man kan göra 2 st verisioner. En med båge och en utan. Kanske onödigt men bara ett förslag. Snyggt jobb! JAAA!! Man kan väll ändå ha båda samtidigt?? Så att en del har båge och andra inte?? eller? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 ... Har efter långt sökande hittat ett fel: hjulhusen är i samma färg som resten av bilen. Om du ser inne i hjulhuset på en vanlig bil, så ser du att det är svart där inne på grund av smuts (och kanske även en svart färg). Alltså: färga hjulhusen svart! Sen vill jag ha den där bilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Har efter långt sökande hittat ett fel: hjulhusen är i samma färg som resten av bilen. Om du ser inne i hjulhuset på en vanlig bil, så ser du att det är svart där inne på grund av smuts (och kanske även en svart färg). Alltså: färga hjulhusen svart! Sen vill jag ha den där bilen! Grattis, det är bara 2st som komenterat det innan, hoppas bara sajko kan inse det och göra nåt åt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 6 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Hehe jo jag har lyckats se det ja mä redan fixat... Jag tror ja gör så att vissa bilar har bågen o andra inte, på polisvarianten alltså. Den vanliga e tänkt att den ska va så ren som möjligt. Jo med sirenen, hur funkar den? kommer blåljuset o skit automatiskt i spelet? kommer en bild med bågen snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Hehe jo jag har lyckats se det ja mä redan fixat... Jag tror ja gör så att vissa bilar har bågen o andra inte, på polisvarianten alltså. Den vanliga e tänkt att den ska va så ren som möjligt. Jo med sirenen, hur funkar den? kommer blåljuset o skit automatiskt i spelet? kommer en bild med bågen snart Kan ju ha den med bågen som vice cheta o sen göra den feta skåp bilen med swat i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 (redigerad) En Update? Redigerad 10 april, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Nu e den i stort sett klar, båda versionerna. E d nån som vet hur man vet vilka färger som har vilka nummer i carcols.dat? Tex om jag har en färg som man vill ha in i carcols, hur vet man vilket nummer en viss färg har? hoppas nån förstår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Nu e den i stort sett klar, båda versionerna. E d nån som vet hur man vet vilka färger som har vilka nummer i carcols.dat? Tex om jag har en färg som man vill ha in i carcols, hur vet man vilket nummer en viss färg har? hoppas nån förstår Jo, jag förstår...tror jag ! Men ifall jag förstått det rätt så är det sifferkoderna till färger du vill ha och då är sidan jag länkar till HÄR ett bra tips ! Kolla den o berätta ifall den var bra och ifall jag förstått dig rätt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Jo, jag förstår...tror jag ! Men ifall jag förstått det rätt så är det sifferkoderna till färger du vill ha och då är sidan jag länkar till HÄR ett bra tips ! Kolla den o berätta ifall den var bra och ifall jag förstått dig rätt ! Joo skitbra sida iaf! men e d så att numren i carcols är RGB nummer? tex 12,45,116 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Fälgarna på polis-bilen borde du fixa. Gör dom mindre och däcken större. En snutbil brukar ju inte ha såna fälgar direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 (redigerad) Fan vad hett sajko! särskilt snutbilen EDIT: ser det inte ut som om dörrarna inte riktigt ligger mot varandra? anyggt iallafall Redigerad 14 april, 2005 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Åhh Fyfan vad snyggt!! När läggs den upp på gtamods? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 E d nån som vet hur man vet vilka färger som har vilka nummer i carcols.dat? Tex om jag har en färg som man vill ha in i carcols, hur vet man vilket nummer en viss färg har? Ladda ner sunshine autos programet där kan man fixa egna färger.. Polis bils texuren ser skum ut :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Ladda ner sunshine autos programet där kan man fixa egna färger.. Polis bils texuren ser skum ut :S Du vet inte nån sida o hämta d på? denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Varsågod.. Klicka på Download Now ifall den inte startar direkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Nu e den i stort sett klar, båda versionerna. E d nån som vet hur man vet vilka färger som har vilka nummer i carcols.dat? Tex om jag har en färg som man vill ha in i carcols, hur vet man vilket nummer en viss färg har? hoppas nån förstår Om du ser på stötfångaren bak, så upptäcker du att den är ojämn... Och så undrar jag varför det står "Trafikpolisen Göteborg" på den? Åtminstånde polisbilen i GTA;Sweden bör vara utan sån text... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts