Guest Kurby Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Verkligen jättesnygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) Betydligt bättre än dina föregående bilar iaf! Men det är iaf massor med slöseri på polygoner. Men du bör lära dig att arbeta med texturer också. Bra texturer ger mycket mycket mer än många polygoner. Men iaf, du blir duktigare och duktigare för varje bil du gör! Edit: Råkade bli en bild istället för bil... Redigerad 28 mars, 2005 av Urkas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 28 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) Tackar mm vet att det e lite slöseri... känns som bilen ska se ihopklistrad om man inte moddar grejerna, det gäller väl o lära sig jag skulle kunna dra ner på polysarna men tror inte ja orkar men men.. det e det sista som alltid blir segast men den e snart klar iaf Redigerad 28 mars, 2005 av sajko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 2 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Tänkte att det kunde va fräscht med en bengbil också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Oj oj oj! Ser ju riktigt bra ut det där. Förutom då polygonerna som du skulle kunna bättre på med. Och så även att du lär dig göra med mer texturer. Fast det kommer väl. Och så föresten så kanske du ska ha svarta hjulhus. Men som sagt, fin fin bil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Tänkte att det kunde va fräscht med en bengbil också Den var jävligt het polisbilen.. när släpper sej den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dave Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Faan va snyggg den får du inte summmpppaa det var den snyggaste moden jag sätt till vc asså kan du skicka den till mig när du släpper den min msn davidlarsson203@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Riktigt snygg snutbil! Men brukar de inte ha en mindre backspegel ovanför vanliga backspegeln på passagerarsidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
madin Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Snygg polis bil men kommer man kunna installera den med img tool för du brukar vell installera med gmi ? och de kan inte jag med Men annars RUSKIGT snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Jätttesnygg Men kan du inte göra hjulhusen på alla bilar svarta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Assnyggt! Superb. När lägger du upp den? Du kan väl lägga upp den vanliga och polisbilen. ( Jag skulle föredra manuel installation. ) Snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_gta_robin Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Det är Absolut den snyggaste polisbil gjorde till VC!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simme Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Det skulle vara snyggare om du satte nummer skylt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Det skulle vara snyggare om du satte nummer skylt. Jag tycker tvärtom! Bättre utan, så slipper man en massa bilar me samma nummer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simme Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Men det känns så overkligt, alla (nästan) bilar på vägen har nummer skylt. På med nummer skylt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 (redigerad) ... Redigerad 6 juni, 2005 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Oh yeah, fan va snygg! Längtar tills den blir klar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 3 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Tackar tackar... har iofs kollat på en del bilder nu men tycker du jag ska ha bågen o skit? tycker nästan mer det passar på xc serien o sen undrar ja om sirenen, funkar den av sig själv eller? för den har ingen dummy eller nått på originalbilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Jag såg att du hade skrivit Trafikpolisen Göteborg på din bil. Många av trafikpolisens bilar har bågar så varför inte? Men du får förklara dig mer vad du menar med sirenen? Btw, var så lite så med bilderna, det enda jag vill se nu är En bra Polisbil till mitt vice city! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Skippa frontbågen, passar på lite mer offroad-bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts