sajko Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Lite bilder har den ingame så det kommer snart bilder på d med va tycks om färgerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 26 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 (redigerad) ... Redigerad 26 mars, 2005 av sajko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Skitsnygg för att vara volvo (gillar inte volvo) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Lite bilder har den ingame så det kommer snart bilder på d med va tycks om färgerna? Ja kan bara säga omfg.... det är en av dom snyggaste volvona ja set till GTA.. riktigt bra gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Väldigt snyggt måste jag säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 (redigerad) Aa säger som dom andra: väldigt snyggt! Redigerad 26 mars, 2005 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Håller me alla andra, Väldigt snyggt Bra gjort sajko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Jag tycker inte att det är Väldigt Snyggt... Jag tycker att det är RUSKIGT SNYGGT!!! BTW: Väntar på ingame bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Lite bilder har den ingame så det kommer snart bilder på d med va tycks om färgerna? Hur många polysar ligger den på?? ser ut att vara ganska mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Ser bra ut, men skippa toningen på rutorna, och lägg svart färg i hjulhusen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Tycker du ska behålla toningen, speciellt på den svarta versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Tycker du ska behålla toningen, speciellt på den svarta versionen Ska det vara tonad ska det vara lagom tonat... 30-50% brukar se bra ut, kolsvart är aldeles för mycket epastyle över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Rätt bra gjort ^^ kommer nog in i mitt gta, det är inte ofta jag lägger in bilar brukar bara ha vapen o bikes men den här var fin som den e KEEP IT UP!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 .töligt dåligt med polys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simme Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Snygg. Men varför inte ha original färgerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 kommer nog in i mitt gta Hur vet du att han kommer släppa den.. han kanske ska ha den för sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Fook vad snyggt satans fint modellerat måste jag säga, men jag tycker inte volvo bilar nyare än 240 är någe snygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 (redigerad) Fook vad snyggt satans fint modellerat måste jag säga, men jag tycker inte volvo bilar nyare än 240 är någe snygga Håller me dig med 142 & 240 4-life Edit: woops glömmde Amazon Redigerad 26 mars, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Håller me dig med 142 & 240 4-life Yep hoppas han gör en 142:a, har inte sett nån sån till GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Yep hoppas han gör en 142:a, har inte sett nån sån till GTA Är inte Volvo-wannabe en 142? fast ombygg?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts