Mr Mister Skrivet 25 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2002 Visst hade det varit coolt om nästa GTA utspelade sig i typ Anchorage i Alaska eller någon annanstans norrut. Det hade varit AWESOME med snö!!! Tänk dig själv: en kanal som går genom staden betäckt med is. Att kunna åka skridskor på den!! Ta jobb som snöplogare! Sladda härligt i snön! Huvudpersonen har termobrallor och dunjacka! Om det hade varit i juletid skulle det kunna ha varit julgranar på torgen, julbelysning på gator, tomtar osv. Och så skulle man kunna åka ut lite utanför staden och åka skidor! Nu är det dags för GTA att ta steget in i ett glittrande snölandskap!!! Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 25 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2002 så du menar allså att man ska leka glasspinne? hihi bha skoja jo det skulle va grymt men då skulle årstiderna skifta lite ochså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2002 Vad konstigt att du kom på det nu!...Vi har nämligen diskuterat det i en intilligande tråd med namnet San Andreas(Vad var det jag sa)i typ fler veckor nu!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 Vad konstigt att du kom på det nu!...Vi har nämligen diskuterat det i en intilligande tråd med namnet San Andreas(Vad var det jag sa)i typ fler veckor nu!... Det var inte den topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SaiGon Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 WWEEEE fatta va kul det skulle vara o åka snöskoter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TaXshiT Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 hmmm det e ju en asgo ide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 tänk vad fräckt när snön sprutar från plogbilen och när vägarna blir täckta av snö så att bilarna inte kan komma fram och när det blir djupa spår av bilarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 hehe, det skulle krävas en RÄTT hyfsad dator för att klara av dom effekterna, och ett ganska så kraftfullt grafikkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 En ps2 kanske klarar det , eller en dator med 64 mb grafikkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 en ps2 som skulle klara det rena bullshit det e sant om jag har kysst usama bin ladin (fan jag gjorde det igår) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 (redigerad) Eller om det kom ett gta där allt utspelar sig i stockholm typ i det vädret som är nu,slaskit och så skulle va grymt Redigerad 17 februari, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 :"> jag trode att årstiderna skiftade på gta3 innan ja hadde de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts