VickeX Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Snacka THPS4 här. Jag skrev in fusken mån gravity och matrix (slomo) och spelade på träna. Jag hopade på sidan och fastnade i en vägg. SÅ jag kunde peppra med trix. När jag hadde 1,890,302 x 250 så hakade spelet upp sig. Tänk om jag hadde landat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Hallå. I need help on the Zoo level. Om ni vet hur man ska öppna till vattenavdelningen så säg hur. Jag försöker få "Stompy " att springa in i dörren till den. Men jag har inte lyckats. HELP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 (redigerad) Vet du att det finns en elefant nära en kiosk? Åk up på det taket och hoppa på elefanten. Elefanten kommer att springa som en galning rakt in i vattenavdelningen Edit: jaha du visste om elefanten glömde att den hette Stompy Redigerad 26 mars, 2005 av erik_vice88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Vet du att det finns en elefant nära en kiosk? Åk up på det taket och hoppa på elefanten. Elefanten kommer att springa som en galning rakt in i vattenavdelningen Edit: jaha du visste om elefanten glömde att den hette Stompy Tack. Jag viste inte hur man skulle få hon springa. Nu är alla på den banan avklarad Tack Erik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Har kört THPS4 som en galning i någon vecka, har beställt undeground till xbox, kommer på måndag.... jag äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Har kört THPS4 som en galning i någon vecka, har beställt undeground till xbox, kommer på måndag.... jag äger! Kul att du äger Men nu behöver jag hjälp på banan KONA. Jag har bara "C-O-M-B-O" och "Ollie the Magic Bum" kvar. Vart är The Magic Bum. Och vad är det? Ja hjälp mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Hmm, det här spelet börjar faktiskt låta intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Hmm, det här spelet börjar faktiskt låta intressant. Jag gillar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Hmm, det här spelet börjar faktiskt låta intressant. Lol. Jo Haha. Det här spelet.... Ja det är kul. Men någon. Kanske Erik eller vinnecool kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Klarade Bum. Någon som vill ha facit? PM:a. Återkommer senare. Föresten. Kan någon säga Alla banors: "Spännande sak" Zoo har ju elefanten. Och på San Fransisco så ska man ju hjälpa en pers så brakar bryggan och Sen ska man hjälpa hans bror att rädda han. Fins det sånna saker på alla banor? Även om det inte fins på alla. Kan någon säga på vilka banor och vad det fins Ganska spännande ändå med stenkulan som stötte till hajen .... Jaja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 "spännande saker"... Ja, på alcatraz så ska man ju hjälpa den där brottslingen... Något sånt du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) Jag har klarat 100% alla gaps, goals, extra goals os.v fråga mig vad som helst! Edit: Gunde din combo som du fick till är ingenting... Redigerad 28 mars, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Jag har klarat 100% alla gaps, goals, extra goals os.v fråga mig vad som helst! Edit: Gunde din combo som du fick till är ingenting... Okej, det nda jag inte orkat göra: alcatraz, fången: Hur fan ska man få tag i alla saker han vill ha, när han står uppe på taket? Ska man köra combo, eller? Finns det inga sådana här "gömda" saker, som det ska finnas i underground, somklassiska banor eller något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Okej, det nda jag inte orkat göra: alcatraz, fången: Hur fan ska man få tag i alla saker han vill ha, när han står uppe på taket? Ska man köra combo, eller? Finns det inga sådana här "gömda" saker, som det ska finnas i underground, somklassiska banor eller något? Ja det är som en combo, om man kör den några gånger så fattar man. Jag kan klara den och filma om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Jag har klarat 100% alla gaps, goals, extra goals os.v fråga mig vad som helst! Edit: Gunde din combo som du fick till är ingenting... LOL. Jag vet inte. Jag tror dig inte riktigt. Nej jag menar sånna här spännande saker som blir i följd som igentligen inte är uppdrag. Te.x MÅlaren i San Fransico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) LOL. Jag vet inte. Jag tror dig inte riktigt. Nej jag menar sånna här spännande saker som blir i följd som igentligen inte är uppdrag. Te.x MÅlaren i San Fransico Tror du inte mig?! jag är den största Tony hawk nörden av er alla. Edit: Jag kan till och med få 1mill på Dator. Edit2:ehmm det var lite svårt jag fick bara 560 000 som högst på dator, men jag kan få mer på ps2 och xbox. Redigerad 28 mars, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Ja det är som en combo, om man kör den några gånger så fattar man. Jag kan klara den och filma om du vill. Aaah, nu såg jag, LOl vad enkelt det var egentligen! 100%... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts