-NightHawk- Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Hur lägger man in en bild??? Jag menar där var den röda ramen är: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 (redigerad) My Controls --> Edit avatar settings lägg in din bild från datorn eller URL Redigerad 26 mars, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 26 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 My Controls --> Edit avatar settings lägg in din bild från datorn eller URL Tack Men hur lägger man in från datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Tack Men hur lägger man in från datorn??? Öhm .. svårt eller? Ta typ "bläddra" och leta sen upp skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soduda Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Dom borde oftast finnas på "Mina Bilder" så att ta en som du sparat ner och sedan letar du efter namnet du döpte den till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 26 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Öhm .. svårt eller? Ta typ "bläddra" och leta sen upp skiten Finns ingen bläddra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Det finns ingen bläddra, du får ladda upp den på denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Doh det FANNS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Eller denna http://www.imageshack.us/ som är lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Nästan exakt som badanka.com, imagehack asså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Hur lägger man in en bild??? Jag menar där var den röda ramen är: Hur fan kan du vara Member no: 1 på bilden? Och vara medlem 10-January-01? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Hur fan kan du vara Member no: 1 på bilden? Och vara medlem 10-January-01? Han kanske har gjort ett eget forum där han heter MatteTatte och klipt ut därifrån . eller så är det en polare som fixade bilden åt honom. som i sin tur driver ett forum, polaren alltså . eller så är det ett stort mysterium som INGEN kan förklara, inte äns MatteTatte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Om han har ett forum och är medlem 2001 borde han veta om avatars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Skulle tippa på att han ändrade det sammtidigt som han la till den röda rutan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 31 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Njaa, det är hemligt... Ingen får veta hur jag fick till det... OKEJ!!! Jag erkänner! Jag är skaparen av detta forum :'( (Jag skojar...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 OKEJ!!! Jag erkänner! Jag är skaparen av detta forum :'( (Jag skojar...) HAHAHAHAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Vad betyder omg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Vad betyder omg? Oh my god, vet du inte vad OMG betyder...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Haha, funnylin, du skrämmer mig. Ser dig (för tillfället) som en galen människa med kniv och liten tröja, i små röda glasögon och något kort frisyr lekandes med gröna dockor. Jaja, saker händer, saker händer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Haha, funnylin, du skrämmer mig. Ser dig (för tillfället) som en galen människa med kniv och liten tröja, i små röda glasögon och något kort frisyr lekandes med gröna dockor. Jaja, saker händer, saker händer.. Har efter en nogrann genomgång av din post ändrat mig i min ståndpunkt angående legalisering av cannabis. Vi kan inte låta sådana som dig springa lös på våra gator. Vi måste tänka på våra barn, och i vilken sorts miljö vi vill att dom ska växa upp i. Daha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts