Icebear Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Ja gillade skit mkt en kille o han e verkligen en äkta sportfåne så ja frågade en dah om vi kanske kunde göra nåt o så säger han: tyvär men ja gillar inte tjejer har nån annan blivit dumpad på en skumm, hemsk eller sjuk sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Ja gillade skit mkt en kille o han e verkligen en äkta sportfåne så ja frågade en dah om vi kanske kunde göra nåt o så säger han: tyvär men ja gillar inte tjejer har nån annan blivit dumpad på en skumm, hemsk eller sjuk sätt? Blir alltid dumpad.. Tjejer är konstiga varelser. En dag så kan hon komma och säga att vi inte passa oev så jag skiter i tjejer och allt som har med tjejer att göra.. SKA FAN BLI BÖG! (Nej det var att ta i, men iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Ja gillade skit mkt en kille o han e verkligen en äkta sportfåne så ja frågade en dah om vi kanske kunde göra nåt o så säger han: tyvär men ja gillar inte tjejer har nån annan blivit dumpad på en skumm, hemsk eller sjuk sätt? Hur gammal är/var han då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 26 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Hur gammal är/var han då? 13 ( men IQ på -85 ) lovar en sten är som Einstein jämfört me honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Vardagssnack, någon? Hm .. har aldrig blivit dumpad för jag har aldrig riktigt på ett seriöst sätt varit tillsammans med nå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Vardagssnack, någon? Testa att skriva där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 (redigerad) Nää, men en dag i 3:an (grundskolan) så dumpade jag en tjej när hon frågade chans på mig... Inte så seriöst eftersom man fråga chans på lite men som helst då... ...men ändå... Redigerad 26 mars, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Nää, men en dag i 3:an (grundskolan) så dumpade jag en tjej när hon frågade chans på mig... Inte så seriöst eftersom man fråga chans på lite men som helst då... ...men ändå... Aaawwww :"> fråga chans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Varför vara tillsammans med ett pucko (underdrift)? Något jag alltid undrat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Ja gillade skit mkt en kille o han e verkligen en äkta sportfåne så ja frågade en dah om vi kanske kunde göra nåt o så säger han: tyvär men ja gillar inte tjejer har nån annan blivit dumpad på en skumm, hemsk eller sjuk sätt? Är du tjej? När blev du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Är du tjej? När blev du det? Tjej eller gay ? Men han killen som var sportfåne han måste ju vara gay om han inte gillar tjejer ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Är du tjej? När blev du det? Sen hon föddes antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Sen hon föddes antar jag Det låter mycket troligt... Du är så klok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Aaawwww :"> fråga chans Ja, visst var det goda tider det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 26 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 (redigerad) Tjej eller gay ? Men han killen som var sportfåne han måste ju vara gay om han inte gillar tjejer ? Va menaru me tjej eller gay? om ja e d? ja e en straight tjej men killen som ja gillade verkar va gay hörde rykten förra höstas att han hade försökt ta killar from behind Redigerad 26 mars, 2005 av Icebear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 När jag var liten så hade jag en tjej(kommer inte ihåg namnet ), hon skulle gå ut och frågade om jag också ville gå ut, fast jag sa nej och då sa hon bara - Det är slut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 hörde rykten förra höstas att han hade försökt ta killar from behind Ja, dessa översexuella bögar burkar ju göra så; knulla vem som helst som råkar ha ett anal... Observera ironin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts