Miike Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Eilngt en uneörnskding på ett engskelt uivtnierset så seplar det inegn roll i viekln odrnning bksotrnävea i ett ord står i, det enda som är vtikigt är att fsötra och ssita bavstoken såtr på rtät patls. Rseetn kan stå hlelur om blluer och man kan ädnå lsäa tetxen uatn porbelm. Dttea broer på att vi itne leäsr vjrae bkosatv för sig, uatn odern som hlehet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Precis den texten är uppsatt på vårt kylskåp. Ordagrant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Den texten e med ordagrant i dassboken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Först när jag läste texten såg jag inte ens att bokstäverna stod i fel ording... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Först när jag läste texten såg jag inte ens att bokstäverna stod i fel ording... Samma hära, det är de dom gör dåligt på vissa spel program tex dixie(eller va de heter) ibland så har dom något ord som man kan se direkt vad de ska vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Har postat den texten i dagens lol för ett tag sen... Den är cool... Har psotat den txeten i daegns lol för ett tag sen... Den är cool... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Oooldiees! Kanske pasat bättre i dagens lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Denna är ju unik på två sätt. Den är ytterst gammal och ytterst tråkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Eilngt en uneörnskding på ett engskelt uivtnierset så seplar det inegn roll i viekln odrnning bksotrnävea i ett ord står i, det enda som är vtikigt är att fsötra och ssita bavstoken såtr på rtät patls. Rseetn kan stå hlelur om blluer och man kan ädnå lsäa tetxen uatn porbelm. Dttea broer på att vi itne leäsr vjrae bkosatv för sig, uatn odern som hlehet. Det enda ordet jag fastnade på var "fsötra". Anrans gcik det fifnint att lsäa igeoenm hela txeetn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Har sett den innan men man ser inte först att bokstäverna är i fel ordning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Har hört det där förut och det gick faktiskt att läsa utan problem ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Vafan, det går ju inte att läsa, bokstäverna är ju i fel ordning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Vafan, det går ju inte att läsa, bokstäverna är ju i fel ordning. Det är det som är poängen... Man kan läsa det ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Didda är ju fuelät - Lista ut den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Låter nästan som "det där är felet" eller något i den stilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Nu sapmar jag för det tckyr jag man kan få gröa i såndana här tåradr. Hppoas ni tckyer det är oekj. Jag ber om usräckt om nogån tar illa vid sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Didda är ju fuelät - Lista ut den Tycker att det påminner om "deta är för lätt"... Vinsten står än så länge mellan mig, och GEAS. Vem vinner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Fan, det gick verkligen att läsa. Jag ska skriva så i min bok när skolan början igen så ska vi se vad läraren tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Fan, det gick verkligen att läsa. Jag ska skriva så i min bok när skolan början igen så ska vi se vad läraren tycker. Min svenska lärare lyckades inte klura ut den texten... Skamligt, tycker ni inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Min svenska lärare lyckades inte klura ut den texten... Skamligt, tycker ni inte? Hm, har du en svensk lärare? Själv är alla mina lärare svenska! Jag har sett texten förut.. Jag skrev en egen text och visade för min svensklärare ( ) , och hon kunde inte läsa.. Ack, dessa vuxna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts