Fisken Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Hej! Jag vet att det här inte har med GTA och så och göra men jag undrar om det finns något enkelt program där du kan göra egna skins till SOF2. Någon som kan ge mig en sida där man kan ladda ner det? Skulle bli väldigt glad för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Hej! Jag vet att det här inte har med GTA och så och göra men jag undrar om det finns något enkelt program där du kan göra egna skins till SOF2. Någon som kan ge mig en sida där man kan ladda ner det? Skulle bli väldigt glad för svar! Mm men man behöver inget specielt program för det det går i paint.. de finns guider till de på www.sof2files.com om ja mins rätt.. lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 26 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Okej, ska testa det. Tack så mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Okej, ska testa det. Tack så mkt Np Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts