Jump to content

Ang Musik i GTA

Recommended Posts

Jag velade inte dra upp en gammal musiktråd för då kommer det folk som har lite å göra som bara gnäller över det, å jag förvånas inte om det kommer folk å gnäller över onödig topic. ELLER säger "Sök", jag har redan sökt, hittade massa musik topics, tyvärr utan resultat till min undran.

Iallafall, jag har en fråga, vad heter den där låten vars han sjunger "How much for a undercover car" eller nått. Å så den där låten vars det är en hund som skäller i början.. eller kan de vara samma?.

Tack på förhand, Och det räcker med ett svar, om det är rätt då :wacko:

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag velade inte dra upp en gammal musiktråd för då kommer det folk som har lite å göra som bara gnäller över det, å jag förvånas inte om det kommer folk å gnäller över onödig topic. ELLER säger "Sök", jag har redan sökt, hittade massa musik topics, tyvärr utan resultat till min undran.

Iallafall, jag har en fråga, vad heter den där låten vars han sjunger "How much for a undercover car" eller nått. Å så den där låten vars det är en hund som skäller i början.. eller kan de vara samma?.

Tack på förhand, Och det räcker med ett svar, om det är rätt då :blink:

Vet faktiskt inte...

Men de måste juu finnas nån som vet på de här forumet.. såå VISSA ER!! :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror du menar:

Dr. Dre - Deep Cover. Jag är inte bra på rap men det känns som att det är den

Edit: Yeah, and you don't stop (cause it's 1-8-7 on an undercover cop) sjunger de faktist :wacko::lol::blink:

Edit 2: Låten där hunden skäller i början kan vara "Been Caught Stealing" med Jane's Addiction

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror du menar:

Dr. Dre - Deep Cover. Jag är inte bra på rap men det känns som att det är den

Edit: Yeah, and you don't stop (cause it's 1-8-7 on an undercover cop) sjunger de faktist :ph34r::D:D

Edit 2: Låten där hunden skäller i början kan vara "Been Caught Stealing" med Jane's Addiction

Tackar GTApfl.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor