Wu Zi Mu Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 (redigerad) Jag velade inte dra upp en gammal musiktråd för då kommer det folk som har lite å göra som bara gnäller över det, å jag förvånas inte om det kommer folk å gnäller över onödig topic. ELLER säger "Sök", jag har redan sökt, hittade massa musik topics, tyvärr utan resultat till min undran. Iallafall, jag har en fråga, vad heter den där låten vars han sjunger "How much for a undercover car" eller nått. Å så den där låten vars det är en hund som skäller i början.. eller kan de vara samma?. Tack på förhand, Och det räcker med ett svar, om det är rätt då Redigerad 25 mars, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Jag velade inte dra upp en gammal musiktråd för då kommer det folk som har lite å göra som bara gnäller över det, å jag förvånas inte om det kommer folk å gnäller över onödig topic. ELLER säger "Sök", jag har redan sökt, hittade massa musik topics, tyvärr utan resultat till min undran. Iallafall, jag har en fråga, vad heter den där låten vars han sjunger "How much for a undercover car" eller nått. Å så den där låten vars det är en hund som skäller i början.. eller kan de vara samma?. Tack på förhand, Och det räcker med ett svar, om det är rätt då Vet faktiskt inte... Men de måste juu finnas nån som vet på de här forumet.. såå VISSA ER!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Vet faktiskt inte... Men de måste juu finnas nån som vet på de här forumet.. såå VISSA ER!! Det är ju ganska sent iof. Dom som vet kanske sover. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Det är ju ganska sent iof. Dom som vet kanske sover. Haha mm Pricis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 (redigerad) Jag tror du menar: Dr. Dre - Deep Cover. Jag är inte bra på rap men det känns som att det är den Edit: Yeah, and you don't stop (cause it's 1-8-7 on an undercover cop) sjunger de faktist Edit 2: Låten där hunden skäller i början kan vara "Been Caught Stealing" med Jane's Addiction Redigerad 26 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.C. P1MP Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Btw,va heter den där "hearts be free tonight..." låten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Btw,va heter den där "hearts be free tonight..." låten? Young Turps eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Btw,va heter den där "hearts be free tonight..." låten? Young Turks med Rod Stewart Tror det var den ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Jag tror du menar: Dr. Dre - Deep Cover. Jag är inte bra på rap men det känns som att det är den Edit: Yeah, and you don't stop (cause it's 1-8-7 on an undercover cop) sjunger de faktist Edit 2: Låten där hunden skäller i början kan vara "Been Caught Stealing" med Jane's Addiction Tackar GTApfl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Undrar också vad en låt heter..tar det här istället för att starta en ny tråd....Grabb your dicks if you love hiphip..det är allt jag kan på den...tackar på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Undrar också vad en låt heter..tar det här istället för att starta en ny tråd....Grabb your dicks if you love hiphip..det är allt jag kan på den...tackar på förhand Vilken radiokanal är den på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.C. P1MP Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Young Turks med Rod Stewart Tror det var den ja... Tack för svaret! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 (redigerad) Ni exporterar väll musiken från SA skivan och inte laddar ner det olagligt hoppas jag? Redigerad 27 mars, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 (redigerad) inte laddar ner det olagligt hoppas jag? Nej då Redigerad 27 mars, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Ni exporterar väll musiken från SA skivan och inte laddar ner det olagligt hoppas jag? Jadå, exporterar allt... Man vill ju inte få Pontén efter sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Dr. Dre - Deep Cover. Den rekommenderas. Skulle bara skriva det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Den rekommenderas. Skulle bara skriva det. Den är skön, men Nuthin' But A "G" Thang är superb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Den rekommenderas. Skulle bara skriva det. Jag håller med dig Cortez Den är skön, men Nuthin' But A "G" Thang är superb tongue.gif Wöörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts