Xemtoth Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Jag undrar hur man får tag i Shadow Huntern med Voodoo masken? bild: Vet att det är gammalt, men vet nån om modell filen finns kvar i Map editorn för detta utseénde? vad heter den i så fall? tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Det va en beta model som dom bestämde sig för att inte använda (TROR JAG) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 (redigerad) Den finns inte kvar i den version som dom släppte... dom valde att ta bort den så lycka till att finns den gubben Redigerad 25 mars, 2005 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Det va en beta model som dom bestämde sig för att inte använda (TROR JAG) Va stört, den är ju minst lika grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Den var ju grymmare än den vanliga modelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts