pinner Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Här kommer en rykande färsk bild på det jag påbörjade igår Ville inte visa något förren nu för jag vet hur många saker jag påbörjat och alldrig gjort klar så jag ville va mer säker på att göra klar den. Ni får gissa vad det är för bil, alla utom wiNceNt eftersom han redan vet den har 886 quads vilket kommer bli 1772 faces i zmod. Ganska lite ändå. Jag skickar bara en wireframe bild nu så får ni njuta av den så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Här kommer en rykande färsk bild på det jag påbörjade igår Ville inte visa något förren nu för jag vet hur många saker jag påbörjat och alldrig gjort klar så jag ville va mer säker på att göra klar den. Ni får gissa vad det är för bil, alla utom wiNceNt eftersom han redan vet den har 886 quads vilket kommer bli 1772 faces i zmod. Ganska lite ändå. Jag skickar bara en wireframe bild nu så får ni njuta av den så länge. Jag vet ! Jag veet !! Det är en ***** ! Jää, bra jobbat pinner, det är snyggt o bra gjort som vanligt då det gäller dina fordon ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Fan, har glömt va den heter, tror de e den iaf.. Den har en fett stor jävla bakvinge eller hur? Dodge eller nått sånt e de väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 25 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Du har helt rätt i att det är en Dodge med en fet bakvinge, ett litet tips jag påbörjade en innan men gjorde aldrig klart den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Vet att du har gjort en Charger förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 25 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Nej, jag gjorde en Dodge Challenger och efter det påbörjade jag en annan Dodge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 (redigerad) Plymouth Super Bird... http://www.mopars.org/images/8911imgl.jpg Redigerad 25 mars, 2005 av Kurby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 25 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Nej men den är välldigt lik. Det är en Dodge Daytona. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 .bra början, hoppas du gör klart denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Snyggt som det som ligger i toaletten. (skitsnyggt) fast jag önskar mer nån kunde göra en Lada Niva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 25 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Här kommen en W.I.P bild från motorn, den kommer bli mycket mer detaljerad än så här de är bara grunden så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 26 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Då får väll detta bli den sista updateringen för i natt för nu ska jag lägga mig. Jag vet inte hur många quads jag är uppe i nu men jag har gjort takets bakdel och lite mer på taket där framme. Tyvärr är jag inte så bra med materialen i 3ds max än så jag för lägga up en wirebild till hoppas ni blir nöjda ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Ser bra ut du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 26 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Här kommer den med ett litet testmaterial, blev inte så lyckat men jag lär mig väll någongång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 (redigerad) Det ser bra ut, den inte bucklig va jag kan se. men materialen ser inge bra ut det finns inte så mkt mer att säga Redigerad 26 mars, 2005 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 26 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Ny bild på motorn, ingen större förändring men ändå . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ínko Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Mer jänkare åt folket!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Mer jänkare åt folket!! Mer updates åt folket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 28 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Här är updateringne en ny bild på motorn, ungefär 300 faces är den på vilket är ganska bra eftersom jag föröker göra den lo-poly. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 30 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Här är den färdiga motorn på 1008 faces. Det ända som fattas är textureringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts