Hotring Racer Skrivet 1 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 En hastigetsmätare skulle va grymt. Undrar vad bilarna kommer upp i när man har nitro ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lillfoppa Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Hastighetsmätare jaa...det vore kul Men är det nån som vet vart man kan hitta turismo?? Har sökt på domdära "bilkartorna" men inte hittat vart den finns... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 En hastigetsmätare skulle va grymt. Undrar vad bilarna kommer upp i när man har nitro ? Blir ingen skillnad,bilen får bara upp topfarten fortare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring Racer Skrivet 16 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Hastighetsmätare jaa...det vore kul Men är det nån som vet vart man kan hitta turismo?? Har sökt på domdära "bilkartorna" men inte hittat vart den finns... :'( Turismo åker det runt en hel deli las venturas. Dom e ganska lika super gt men har bara ett stort avgasrör i mitten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Hotknife maxar snabbast.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Hotknife maxar snabbast.. Off: Bara jag som tycker Hotknife är ful? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Off: Bara jag som tycker Hotknife är ful? Hotknife är inte ful men den är tråkig, man kan ku inte byta färg eller nåt på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring Racer Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Jag tycker hotknife välter ganska lätt i tvära kurvor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Jag tycker inte Hotknife är varken ful, tråkig eller välter lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Finns det något annat sätt att få Hotknife än att få guld på allt i körskolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Finns det något annat sätt att få Hotknife än att få guld på allt i körskolan? Skaffa Action Reply eller Gameshark så får du det säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Ditt inlägg bör börja med stor bokstav, Rätta till detta http://www.mabot.com/gta Där finns Edison Carters fusk, Där finns ett så att det bara åker runt sportbilar på gatorna (inlkusive Hotknife) Men jag lägger upp koden här UP, L1, R1, UP, RIGHT, UP, X, L2, X, L1 Edit:Stavfel på länken Redigerad 18 april, 2005 av Enbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Infernus och turismo har högst toppfart (240kmh), efter det så är det bullet och cheetah(230kmh) snabbast från 0-100 är turismo och banshee banshee topp = 200kmh Skulle inte tro d... Vår volvo v70 på 200hk och turbo har som topp:240 å accset e på:7.8sek... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Skulle inte tro d... Vår volvo v70 på 200hk och turbo har som topp:240 å accset e på:7.8sek... Men det är ett TV spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Men det är ett TV spel Ja men ändå,bansheen ska föreställa en corvette(tror jag) och ja tror inte nån corvette går i lite drygt 200..närmare 300 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Har länge funderat på vilken bil som har snabbast maxfart. Jag skulle nog säga Infernus eller Cheetah Vilken tror NI Men det finns ju ett problem : Vart ska man kolla topphastigheten ? Flygplatsen ? Men 'Infernus' hinner ju inte att maxa _MAX_ ! ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Men det finns ju ett problem : Vart ska man kolla topphastigheten ? Flygplatsen ? Men 'Infernus' hinner ju inte att maxa _MAX_ ! ? Vad sägs om motorvägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Vad sägs om motorvägen? Problemet där är alla andra fordon, men det borde gå. Det finns ju iofs en ganska långa tunnel som är helt uten trafik, det kanske är ett förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Dom snabbaste bilarana är infernus och turismo ....hitta det på en tysk sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 QUOTE (mickemannen @ Mar 26 2005, 04:21) Infernus och turismo har högst toppfart (240kmh), efter det så är det bullet och cheetah(230kmh) snabbast från 0-100 är turismo och banshee banshee topp = 200kmh Skulle inte tro d... Vår volvo v70 på 200hk och turbo har som topp:240 å accset e på:7.8sek... Jag skulle tro att banshee toppar 200...Miles per hour vilket är mer än 300 km/h. Slopa km/h Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts