Elander Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Finns det någon som har Break my stride musikvideon med Mathew Wilder?+ Finns det någon annan bra låt Mathew Wilder har gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Räkna inte detta som spam nu bara. Bilden är en uppmaning till Elander om vad han kan göra för att hitta sina musikvideos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Nu frågade han väll om det var någon som hade den inte om den finns på google?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Nu frågade han väll om det var någon som hade den inte om den finns på google?? Huvudskaen är att han hittar vad han söker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 29 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Jag hae hittat sameplar på hans skiva....men jag kan inte hitta den som är på reklamen....Break my stride finns med på Aboslut one hit wonder och där ser man en liten bit av när han sjunger på scen.....jag skulle vilja ha hela den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Jag hae hittat sameplar på hans skiva....men jag kan inte hitta den som är på reklamen....Break my stride finns med på Aboslut one hit wonder och där ser man en liten bit av när han sjunger på scen.....jag skulle vilja ha hela den Blue Lagoon spelar den också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Blue Lagoon spelar den också. Men det är inte frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Men det är inte frågan. Nej, men det är sant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Nej, men det är sant! Jag vet att de har snott låten , men frågan var ju om någon hade musik videon med matthew wilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Jag vet att de har snott låten , men frågan var ju om någon hade musik videon med matthew wilder. Dom har säkerligen inte snott den. Då skulle dom bli stämda så hårt så att dom inte kunde gå på flera år. Rättighetshavarna har förmodligen (helt säkert) gett dom tillstånd att göra en cover! Redigerad 2 april, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Dom har säkerligen inte snott den. Då skulle dom bli stämda så hårt så att dom inte kunde gå på flera år. Rättighetshavarna har förmodligen (helt säkert) gett dom tillstånd att göra en cover! MM, vet men jag menade att lisencen måste ha gått ut för matthew wilder, så köpte eller fick blue lagoons producent låten gratis. ps. så var jag lite borta när jag skrev att de hade sott den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts