P-C Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Jag har en film på 8 mb som jag vill ladda upp var kan jag göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Vet inte om adressen är så exakt, men om det är en film kan du ladda upp på www.filefront.com Stämmer inte adressen så sök på google efter filefront. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 . http://s29.yousendit.com/ är annars ganska bra, där går det att ladda upp till en gb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 (redigerad) FIXAT! yeey! Redigerad 25 mars, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Vad e de för film..? jag kanske kan ladda upp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts