Ceone Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 (redigerad) På xboxs hemsida finns det bilder filmer och info om nya xbox verkar bli riktigt bra! Edit : Man kommer kunna spela musik när man spelar Ladda ner fyra bilder på xbox2 http://www.xbox.com/sv-SE/gdc05/keynote.htm Redigerad 25 mars, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Edit : Man kommer kunna spela musik när man spelar Lol. Det kan man ju redan. På vissa spel som har den funktionen. Vice City och THPS4 också Och en massa fler Det jag säger är: Ingen nyhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Jag har redan sett detta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Lol. Det kan man ju redan. På vissa spel som har den funktionen. Vice City och THPS4 också Och en massa fler Det jag säger är: Ingen nyhet Men lol! Du kan ha egenmusik! Och inte bara när du sitter i ett fordon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Ja det är ju det jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Ja det är ju det jag menar. Ok hur gör man då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Edit : Man kommer kunna spela musik när man spelar På Driv3r kan man ju spela egen musik hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 På Driv3r kan man ju spela egen musik hela tiden. Hur då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Hur då? Jag vet inte jag har inte X-Box, men en kompis har jag ska fråga han hur man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 På Driv3r kan man ju spela egen musik hela tiden. Har man en CD-spelare, så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Har man en CD-spelare, så. Han menar att musiken kommer från xboxen inte en cdspelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Ok hur gör man då? Man lägger in musiken på Xboxens hårddisk och sen kan man spela upp musiken i spel som har den funktionen. Tex THPS4. Där kan man spela den hela tiden men på Vice City kan man bara spela den i fordon. Sen så tror jag man kan det i NFSU2 och Burnout 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts