Guest AdamZZ Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Men roliga vapen T.EX. en pistol jag gjorde ganska fyrkantig och sniper ganska ful men rolig ska lägga upp en bild på båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Tyckte dom va rätt charmiga me dendär texturen så ser dom ut som typ XIII eller va de hette.. tecknat typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 (redigerad) Mm vet jag har gjort ett till vapen men programmet jag använder kan jag inte använda mer måste köpa det EDIT: jag har lagt upp nu ska bara en mod godkänna sen kan ni ladda hem mina vapen dom kanske inte är lika snygga som GRIM(back's vapen men ändå Redigerad 25 mars, 2005 av AdamZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) Hahaha snipern ser ut som en älgstudsare men den är skitsnygg Redigerad 29 maj, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Mm vet jag har gjort ett till vapen men programmet jag använder kan jag inte använda mer måste köpa det EDIT: jag har lagt upp nu ska bara en mod godkänna sen kan ni ladda hem mina vapen dom kanske inte är lika snygga som GRIM(back's vapen men ändå Tycker att de tar GRIM's vapen lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Tycker att de tar GRIM's vapen lätt Mmm men jag har en större framtid med min modelering... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Mmm men jag har en större framtid med min modelering... Tror jag inte Killen kan ju börja göra vapen till barn-spel. Det är nog mer uppskattat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Tror jag inte Killen kan ju börja göra vapen till barn-spel. Det är nog mer uppskattat Det hadde jag nog fixat bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Det hadde jag nog fixat bättre Säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Det hadde jag nog fixat bättre Sätt igång då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Sätt igång då! Nej jag gör inte löjliga barn vapen såvidare jag får betalt, o jag tror ni hälldra då vill ha realistiska vapen gratis eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Nej jag gör inte löjliga barn vapen såvidare jag får betalt, o jag tror ni hälldra då vill ha realistiska vapen gratis eller? Hm.. Nej! Barnvapen åt folket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 (redigerad) Nej jag gör inte löjliga barn vapen såvidare jag får betalt, o jag tror ni hälldra då vill ha realistiska vapen gratis eller? Men barn vapen? hur tar du barnvapen? ja tycker inte det finns några vapen för bran men visst gör ett "barn vapen" jag betalar 33skr eller hmm jag glömde skulle inte betala 33skr för att kunna göra såna "fina" "as bra" "perfekta" vapen som "du" gör.. BTW: Snygga vapen, påminner om XIII vapnena Redigerad 3 juni, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 GRIM... Dina byxor är jävligt nötta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hatk0ff Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Mmm men jag har en större framtid med min modelering... . det finns ingen framtid i modelering, spec. inte med dina skapalser . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 (redigerad) . det finns ingen framtid i modelering, spec. inte med dina skapalser . Haha, Kunde inte sagt de bättre själv Redigerad 3 juni, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts