FoxtroT Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 (redigerad) Nu ska ja testa göra en bil i Zmod men när ja försöker lägga in blueprintsen så hittar ja dom inte.. så min fråga är vilket format ska bilderna va i?? eller vad kan problemet va isf?? Redigerad 25 mars, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simme Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Bilderna ska vara i bmp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 25 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Bilderna ska vara i bmp. Okej! hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 25 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 (redigerad) Edit: fixa det Redigerad 25 mars, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Jag behöver hjälp med hur man klipper till dom i paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Jag behöver hjälp med hur man klipper till dom i paint Vad behöver du hjälp med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Hur man får dom i bmpformat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Hur man får dom i bmpformat Du kan lägga in bilden i paint och välj "spara som" och där väljer du att spara i bmpformat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts