Elander Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Jag ska köpa en ny web camera....men jag vill ha enbra för runt 600. Det kan ju vara billigare men den ska vara bra så kan ni rekommendera någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 600 är väl ungefär det billigaste man kan ge för att få en normalfungerande... Köpte en för 300 som enligt recensioner var svinbra men den sög något oerhört... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 (redigerad) Har en skitbra för endast 500 http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP....s_vartypes_text asså lovar den e skitbra för 500 spänn Redigerad 25 mars, 2005 av Icebear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Jag har en "Phillips ToCam Pro", eller något sånt. Den är väldigt bra, tycker jag. Den har en hög bilduppdatering, men inte den bästa kavliten när man ska ta kort. Väldigt bra, för övrigt. Köpte min för typ 600 kr, men det var för något år sedan, så den är nog billigare nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Köp inte en billig! Min syer köpte en för 349kr. Då hade vi webbkamera konversion på msn man såg fan knappt någoting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Köp en Eyetoy, dom fungerar som Webcam till PC och har väldigt bra bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Labtec Webcam Tack vare den jnya Labtec Webcam är det nu jlättare jän någonsin att kommunicera över Internet. Med hjälpi av dennal prisvärda webbkamerai ochi Logitech® iVideo IM Companion™ kanj du bifoga jvideo till snabbmeddelanden (MSN® Messenger, AOL® Messenger™ och lYahoo!® Messenger). Ta bilder och spelai in video och skicka till isläkt ioch vänner via e-post. Med hjälp av ellerörelseavkänningsprogrammet (ingår) kan du hålla ettl öga på vad som pågår närl du är borta.i 2 årsl garanti. Features: • Plugs into lthe USB port ifor easy installationl •l Includes isoftware toi create video and still images, video e-mails and albums, as well jas lvideo conference software • Ideal to easily e-mail videos andl pictures to your friends iand family or for live communication over the iInternet. System requirements • Windows® 95•, 98, ME, 2000 orl XPj (Windows® j95 version 4.00.95Bl orl Cl with Microsoft® USBl supplementj required) • jPentium™j MMX 233 Mhz,j Celeron™, or AMD Athlon™ Processor • Port lUSB •j RAM 16 MB j • Hard drive spacel 50 MB •i Windows® compatible sound cardj with microphone and speakers. Specifications: • lCMOS Sensor •l Manual focus lens •l Image isize j352j x l288 pixels • Frame rate up lto 30 fps • Guarantee l2 years. --e den bra tror ni? Den kostar 149kr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 28 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Det var en sådan jag hade.....tror jag och den bar bra i början men sen bläää Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Det var en sådan jag hade.....tror jag och den bar bra i början men sen bläää Vad menar du? Var den först bra? Och sen så vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) --e den bra tror ni? Den kostar 149kr.. LOL! Redigerad 28 mars, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 LOL! E den dålig tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 28 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Asså när jag köpte den så funkade den utmärkt men efter ett tag så blev bilden dålig och annat skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Asså när jag köpte den så funkade den utmärkt men efter ett tag så blev bilden dålig och annat skit Ok! Asså..jag vill lixom inte slösa 1000 tals kr för en ynka webcam då men..ja vill också ha en som funkar! För högst 200kr! nån som har någe tips!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Ok! Asså..jag vill lixom inte slösa 1000 tals kr för en ynka webcam då men..ja vill också ha en som funkar! För högst 200kr! nån som har någe tips!? HAHAHAHAHAHAHA Nej, de finns nog ingen bra för 200. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) För billigt. Om du ska ha nån relativt bra webcam så ska du lägga ut en 600-700. EDIT: http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP....r0AAAD4YffeP4wS Sån har jag, funkar skitbra. Redigerad 28 mars, 2005 av Geten123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 HAHAHAHAHAHAHA Nej, de finns nog ingen bra för 200. Va synd då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts