eightball Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 Jag fick kingdom heart's (PS2) metal gear solid2 (PS2) massa böcker pengar till Thailand! (1000kr) 2 par byxor massa boxershorts! strompor! och något mer minns inte! mgs 2 e skit bra ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 mgs 2 e skit bra ju! mmm! jag har inte testat det så mycket än! (lite svårt) nöter ut på kingdom heart's istället! fy fan va det är roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Jag fick: Sony Ericsson T300 Digitalkamera till telefonen 3st tröjor 1par jeans Axe prylar böcker porr kalender 2003 godis pengar porr kalender ushhh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts