Weener Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Jo, nu är det såhär, jag har suttit fast på flygskolan aslänge nu, och jag vill gärna komma vidare. Jag har inte försökt på länge för jag har tröttnat, så har nån något tips? Jag är fast där man ska flyga i en halvcirkel och sen landa, jag gör precis som instruktionerna säger men jag får alltid för lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Jag kände lika dant men fortsätt tills du klarar det! Det blir lättare om du har svårt för en grej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 "Det blir lättare om du har svårt för en grej"?... Jag har själv fastnat på ett flygplansuppdrag, när man ska flyga lågt. hatar det uppdraget över allt annat. har inte klarat det på sisådär... ett par månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 "Det blir lättare om du har svårt för en grej"?... Jag har själv fastnat på ett flygplansuppdrag, när man ska flyga lågt. hatar det uppdraget över allt annat. har inte klarat det på sisådär... ett par månader. Du menar säkert uppdraget N.O.E. Där ska du åka rakt västerut tills du kommer över havet, sen ska du ta dig till platsen genom att åka över vattnet, blir mycket enklare då du kan flyga mycket lågt utan hinder, ta sen bara samma väg tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Var du tvungen att skriva en liten jävla smilie bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johnny_9 Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 (redigerad) Måste man låsa uppp flyg skolan Redigerad 25 mars, 2005 av johnny_9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Ja , det måste man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johnny_9 Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Men jag är inne på flygplatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Men jag är inne på flygplatsen Jo "fuska" sig in kan man men vill du komma vidare i spelet måste du "tyvärr" fixa flygskolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 (redigerad) Jag har ett bra tips.. funkar för mig iaf. Jag brukar sitta å nöta med en sak tills jag blir jätte trött. Går å sover, å vaknar sen, testar en gång nästa dag, å klarar det jätte lätt.. Redigerad 25 mars, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Jo "fuska" sig in kan man men vill du komma vidare i spelet måste du "tyvärr" fixa flygskolan De e bara åka till flygplatsen sen ställa en bil vid väggen av den lilla "tullen" hoppa up på bilen sen på taket och sen hoppa över staketet... sen kan man bara ta ett fkygplan och åka ett tag sen höjs "Flying skil" då kan du gå in i alla flygplaser. vet inte om du mena att de va ett "Fusk" eller inte men.. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 De e bara åka till flygplatsen sen ställa en bil vid väggen av den lilla "tullen" hoppa up på bilen sen på taket och sen hoppa över staketet... sen kan man bara ta ett fkygplan och åka ett tag sen höjs "Flying skil" då kan du gå in i alla flygplaser. vet inte om du mena att de va ett "Fusk" eller inte men.. ^^ Men har man inte flyglicensen så är flygplanen låsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Men har man inte flyglicensen så är flygplanen låsta. Nej det räker med att ha "flying skil" ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Nej det räker med att ha "flying skil" ... Jo men när du sa: "sen kan man bara ta ett fkygplan och åka ett tag sen höjs "Flying skil" så tog jag det som om du menade att du skulle flyga innan du hade flying skill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Kommer ihåg första gången jag skulle flyga med en ps2kontroll, kunde knappt lyfta. För San Andreas var faktiskt det första spelet till ps2 för mig. Satt och skrek svordomar och så, och 1-2 dagar efteråt klarade jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Kommer ihåg första gången jag skulle flyga med en ps2kontroll, kunde knappt lyfta. För San Andreas var faktiskt det första spelet till ps2 för mig. Satt och skrek svordomar och så, och 1-2 dagar efteråt klarade jag det. Jo det tar ett tag att lära sig kontrollerna! Tyvärr är det olika för olika spel fast samma shanger (stavning?) Jag menar tex silent hill 1 och 2 har olika styrningar! Störigt! Men grejen är att hur han än tar sig in o flyger för att höja sina skills så måste flygskolan klaras för att komma vidare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 för att klara det enklare så är det bara att trycka på länken, det finns videos och allting. Inte bara för er som har problem att klara flygskolan utan andra så kan jag garantera att det är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Jo men när du sa: "sen kan man bara ta ett fkygplan och åka ett tag sen höjs "Flying skil" så tog jag det som om du menade att du skulle flyga innan du hade flying skill. Okej do! ja e lite dålig på att förklara.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johnny_9 Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Men shamal är inte låst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts