Azore Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Okej, för den hette iallafall "Ändra till andra människor" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Okej visserligen vet jag inte om den funkar! jag kollade på en sida där det stod "change to other people" så började koden på höger höger osv. jag tror att det var den du skrev!? Har du kollat om den funkar?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Okej visserligen vet jag inte om den funkar! jag kollade på en sida där det stod "change to other people" så började koden på höger höger osv. jag tror att det var den du skrev!? Har du kollat om den funkar?! Nix, har inte kollat om den funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Jag har kollat! Den funkar inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Jag har kollat! Den funkar inte! Okej, det händer ingenting eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Nix, Nada! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Okej, är det samma fusk som funnits till de tidigare gta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Jag satte in det och så kom det en polis som var arg på mig han sa dom you turns on mens in uniforme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Jag satte in det och så kom det en polis som var arg på mig han sa dom you turns on mens in uniforme Kanske syftade på att inte bråka med män i uniform? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts