Egget91 Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 ODÖDLIG DOWN, X, RIGHT, LEFT, RIGHT, R1, RIGHT, DOWN, UP, TRIANGLE du förlorar liv av explosioner, om du blir påkörd eller om du drunknar. TJEJER DU PLOCKAR UPP BETALAR DIG RIGHT, L2, L2, DOWN, L2, UP, UP, L2, R2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Yay!! Äntligen kan man klara de där svåra uppdraget där man ska döda smoke, funkar odödligthets fusket på eld också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mercedes_the_king Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Jag hoppas det funkar mot eld också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mercedes_the_king Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 De funkar mot eld prova nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 25 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Hoppas ni har kul nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Yay!! Äntligen kan man klara de där svåra uppdraget där man ska döda smoke, funkar odödligthets fusket på eld också? Hoppas du skämtar. =) [skryt] Första gången klarade jag det på 1:a försöket, 2 gången på 2:a försöket. [skryt] Dessutom var väl du en av de första på forumet att få spelet för du skaffade det på lite olagligt sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Man förlorar också liv om en helikopter skjuter på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Yay!! Äntligen kan man klara de där svåra uppdraget där man ska döda smoke, funkar odödligthets fusket på eld också? Märk det där med Spoiler, tänk om nån som inte kommit så långt, läser det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Yay!! Äntligen kan man klara de där svåra uppdraget där man ska döda smoke, funkar odödligthets fusket på eld också? Tycker det är synd att du måste fuska dig igenom det, förstör ju allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring Racer Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Hur plockar man upp tjejer ? har aldrig lyckats, dom säger do you wanna have a good time baby ? och så trycker man högerpil men inget händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Hur plockar man upp tjejer ? har aldrig lyckats, dom säger do you wanna have a good time baby ? och så trycker man högerpil men inget händer. Stå still hela tiden me bilen, ändå tills dom kommer springade å sätter sig i bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Tycker det är synd att du måste fuska dig igenom det, förstör ju allt. Naa, håller inte med dig Azore! Okej, just det fusket e bull att anända för nån sport ska det ju vara. Men när jag fick GTASA så var det första jag gjorde var att trycka in vapen koden och sen följde jag storien! Jag menar man ska ju ha feta vapen när man spelar! Fan vad tråkigt o hålla på o springa o köpa vapen och ammu hela tiden! Har funderat på att gå igenom storien utan ett ena fusk med det verkar suga kraftigt! Nån som håller med mig?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Naa, håller inte med dig Azore! Okej, just det fusket e bull att anända för nån sport ska det ju vara. Men när jag fick GTASA så var det första jag gjorde var att trycka in vapen koden och sen följde jag storien! Jag menar man ska ju ha feta vapen när man spelar! Fan vad tråkigt o hålla på o springa o köpa vapen och ammu hela tiden! Har funderat på att gå igenom storien utan ett ena fusk med det verkar suga kraftigt! Nån som håller med mig?! Jo visst, ett och annat vapenfusk kanske skulle gå, men när det handlar om odödlighetsfusk så är det inge kul längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Har funderat på att gå igenom storien utan ett ena fusk med det verkar suga kraftigt! Nån som håller med mig?! Det suger inte alls, vid slutet av storyn när du har bra vapen är det så jäkla kul. Sen ska det vara lite utmaningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seb- Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Jag spelade mig igenom storien utan fusk. Visst, det är drygt att gå och köpa vapen jämt och ständigt, men enligt mig så förstör man spelkänslan med fusk. Nu när jag har klarat storien så har jag däremot fyllt på med mängder av fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Varför klarar ni inte bara brandmansuppdragen isället för att fuska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Äntligen ett odödlighetsfusk till s.a härligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Är det INGEN som vet koden till att byta person?! Jag hade den men har förlorat den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Är det INGEN som vet koden till att byta person?! Jag hade den men har förlorat den! Testa: Höger, Höger, Vänster, Upp, L1, L2, Vänster, Upp, Ner, Höger, Höger Tror det ska vara den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Nepp e inte den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts