vinnecool Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 (redigerad) Köpte "the collateral" för någon vecka sen, den äger! Paul oakenfold - ready steady go är nog en av de bästa trancelåtarna jag hört också! ^^ Redigerad 27 mars, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Hehe.... farsan köpte Hip, Hip H*ra igår och jag hade sett den i skolan 2 dar tidigare, men det visste ju inte han... för det är ju inte dirikt normalt att komma hem från skolan och vråla att man sett den i hallen Det kan man väl säga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Köpte terminator 3,för typ 5 månader sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Tror seriöst att jag aldrig köpt någon film Hyr bara om jag ska kolla med kompisar och om jag ska se själv ere farmors buske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Senst jag köpte en film var typ i december och då köpte jag STAR WARS TRIOLOGY box.Den äger fett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Halloween 3, ska köpa Halloween 2, och massa andra sen! That's ma' man! I tisdags beställde jag Suspiria, Fredag den 13:e del 6, Halloween 25th Anniversary Edition, Zombie 2 (Zombie Flesh Eaters), Hollywood Gigolo samt Happy Gilmore... De kom igår och jag har bara hunnit se Zombie 2 och Halloween (filmen har man ju sett vrålmånga gånger tidigare, men det var ju på grund av extramaterialet som man köpte utgåvan...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 ere farmors buske Vi vill inte veta något om din farmors buske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Halloween 3, ska köpa Halloween 2, och massa andra sen! Hur många Halloween finns det igentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Den senaste filmen jag köpte var nog Gudfadern( del 1 ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 (redigerad) Hur många Halloween finns det igentligen? 8. Ska väl komma en nia snart också...har det sagts sen åttan kom. På den officiella hemsidan står det "News on Halloween 9 is comming soon..." Redigerad 1 april, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Köpte Troja häromdan för 99:-, den äger... Beställde även Alexander, den har jag inte sett men jag har höga förhoppningar på den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Kill Bill 1 och 2. eftersom jag är snål väntade jag på en rea innan jag köpte dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Senaste filminköpet var Cabin fever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts