Green_Goblin Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Kommer inte ihåg. Går väll bara på bio eller kollar jag på TV eller datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Köpte Ondskans hus förra veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Köpte Fargo igår. Mycket bra film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Öhm, lite konstigt topic namn eller? Vilken film köpte du senast isf. Sist blir ju som sagt sista filmen. Eller iaf sist av en hög med filmer. Aja, OT: Populär musik från vittula. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Senaste filmen..HMMMMM.. Det va nog The Village.. Skitsoft film asså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Jag TROR jag kom på det vilken film... Antingen 2 Fast 2 Furious ELLER Rock N' Roll Highschool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Köper aldrig filmer/dvd hyr dom istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Senaste filmen..HMMMMM.. Det va nog The Village.. Skitsoft film asså.. Den är skitkass... Senaste film jag köpte var nog con air Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 25 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Senaste filmen..HMMMMM.. Det va nog The Village.. Skitsoft film asså.. The Village är så j*vla osoft som det bara går att bli.. i klass med american psycho... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Hmm..senaste filmen jag köpte var nog South Park : Bigger, longer uncut som jag köpte i London för tre år sen. Sen har vi fått endel gratisfilmer genom pappas jobb. Det finns annat sätt att skaffa filmer (inte nerladdning endast utan att man köper in DVD inspelargrej med hårdisk, så kan man kopiera filmer man hyr. Olagligt, men smidigt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Amityville 2 var den senaste jag köpt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Big brother dvd'n till min syrra. Sista jag köpte till mig var Ondskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Köpte Ozzy's Live at Budokan i julklapp till farsan förrförra året, inte köpt något i skivväg ö.h.t. sen dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Som kind of monster. innan dess var det nån annan metallicaDvD.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 (redigerad) K..ö..pa? Inget ord som finns i min ordlista när det gäller mjukvara och media-tjafs Redigerad 26 mars, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Tecknade sagan om ringen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 "Fled" köpte jag sist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Tror de var naughty nurses 3 ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Film som jag köpte för egna pengar senast?! Flubber köpte jag för åtta år sedan (1997). Sedan dess har det blivit så att jag brukar få filmer i födelsedags present eller liknande. Men annars kollar jag på dom filmer som visas på tv, hyr eller går på bio (ca 3 ggr per år). Laddar dock aldrig ner filmer till datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Hehe.... farsan köpte Hip, Hip H*ra igår och jag hade sett den i skolan 2 dar tidigare, men det visste ju inte han... för det är ju inte dirikt normalt att komma hem från skolan och vråla att man sett den i hallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts