emo Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Ja, skulle vilja veta vilken film ni köppte sist. om ni nu köper film det vill säga...skulle vara kul och veta vad folk känner att det är värt att slösa pengar på . själv så köppte jag sagan om ringen boxen (förlängda versionerna) för någon dag sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Tror det var Sagan om Knugens återkomst eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Köpte skräcken "Children of the corn" i måndags Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Band of Brothers DVDn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 (redigerad) Kan man köpa film? senast var det väl "nu blåser vi snuten" DVD för 50kr... för runt 2 år sedan Redigerad 24 mars, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 24 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Band of Brothers DVDn! Band Of Brothers är jävligt soft..... ett filmtips till er alla: En och en halv snut det är en skitsoft film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Kan man köpa film? senast var det väl "nu blåser vi snuten" DVD för 50kr... för runt 2 år sedan Du menar väl inte att du är en sån där nerladdningspirat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Du menar väl inte att du är en sån där nerladdningspirat? Nej jag är ett flockdjur, så jag går på bio, människan VILL gå på bio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 24 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Du menar väl inte att du är en sån där nerladdningspirat? Hahahahaha one-eyed john long Kaller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Ehhm.. köpte en film för egna pengar?.. aldrig vad jag kan minnas.. dock har man ju tvingat till sig filmer av ens föräldrar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Nej jag är ett flockdjur, så jag går på bio, människan VILL gå på bio Mmm... bio.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Hmm hmmm ... I skuggan av bronx tror jag ! Sen innan det var det : Diasterpieces ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Har faktiskt aldrig köpt en film själv, senast de blev ett filmköp måste ha vart Aladdin eller nått som föräldrana köpte för över 10 år sen Har inte behövt, ser på tv eller på datorn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Angel säsong 3. Ägande. Även om Holtz är lite störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Det var nog bestämt Some Kind of Monster Innan den var det nog Visions of the Beast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Halloween 3, ska köpa Halloween 2, och massa andra sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Köpte Donnie Brasco och Boondock Saints från CDon.com för ett tag sedan. Det var mitt senaste inköp. Rekommenderar båda filmerna mycket starkt, speciellt Boondock Saints. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Köpte Donnie Brasco och Boondock Saints från CDon.com för ett tag sedan. Det var mitt senaste inköp. Rekommenderar båda filmerna mycket starkt, speciellt Boondock Saints. Jajuste ! Köpte den på samma gång som i Skuggan av Bronx ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Jag var med när mamma köpte Sagan om de två tornen för min syster som inte var med men ändå... Hmmm.... Senaste filmen JAG köpte... hmm hmm hmm....Kommer inte ihåg nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Jag har ingen aning om vilken film jag köper sist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts