vinnecool Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Två killar kom fram till mig och skulle råna mig, fast de ångrar nog sig för att jag rånade dem istället hahaha, mesar!! Va? Dom skulle råna dig, men du rånade dom? Förvirrande! Förklara! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Jag ska bara säga att jag har ingenting emot svenskar eller invandrare för jag är 50-50 svensk och juggoslav. Och du SlewME, du var en liten en du. Jag är 1,96cm och 14 år. PEACE! Vänta bara ! Jag är 12 och redan 1.85! =).... Enligt någon docktor eller ngt sånt så skulle jag bli 2.00 =) Peace ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Hmm ganska liten ändå. Doktorn tippar på att jag ska bli ca 2,11cm. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Vafan ni kan ju satsa på basket. Själv fyller jag 17 i år och är 1,80. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Vart kom allt snack om längd och ålder ifrån? Trodde detta handlade om att bli rånad! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Vart kom allt snack om längd och ålder ifrån? Trodde detta handlade om att bli rånad! Man måste vara lång för att avskräcka tjuvar! Kanske? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Vettefan hur lång jag är.. Kanske 1.75 eller nått växer på bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 1:75 är jag ehm.. varför snackar vi längder? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Jag blev bestulen på en jättefin spelkula en gång!!! :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 1:75 är jag Hejsan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Vafan ni kan ju satsa på basket. Själv fyller jag 17 i år och är 1,80. Jag spelade basket... Men det sög ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Hmm ganska liten ändå. Doktorn tippar på att jag ska bli ca 2,11cm. (ursäkta dubbelpost) Men hur gammal är du Dirtbag? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Asså dom var typ 7st. runt 17 år allihopa. en stor neger var med, ville inte kaxa mot honom, han hade gett mig fett med dabb. fast han kommer ångra att han rånade mig nu Säg inte neger ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Säg inte neger ! Lol och det ska komma från killen som heter blatten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 En gång kom två killar och var nära o råna min mobil. Var med andra kompisar fast dom två som killarna som kom på oss(säkert några från rosengård) var typ 17 och jag e 13 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Lol och det ska komma från killen som heter blatten HAHA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 En gång kom två killar och var nära o råna min mobil. Jävlar, hoppas det gick bra för honom, din mobil alltså. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Man måste vara lång för att avskräcka tjuvar! Kanske? Nej, det måste man inte! Räcker med att man är tillräckligt säker och inte fegar! Jag e 15 år och e mycke kortare än en kille som e 17 år ! Han skrämde jag skiten ur! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Nej, det måste man inte! Räcker med att man är tillräckligt säker och inte fegar! Jag e 15 år och e mycke kortare än en kille som e 17 år ! Han skrämde jag skiten ur! Jag var inte allvarlig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Lol och det ska komma från killen som heter blatten Öhhh....ja Faktiskt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts