Webbstudio Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Har bara en sak att säga: Only God can judge me Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Men kan ni inte bara hålla käften? Detta är en tråd om att bli rånad, inte om nasism. Suck... Det blir alltid så med trådar där det står "utlänning", eller "invandrare" någonstans.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) Ledsen felshoe.. Riktigt tråkigt! Jag har blivit rånad på godis av en kille som e två år äldre än mig en gång! Han tog iallfall strypgrepp på mig! Det kunde ju lika gärna handlat om pengar så.. Redigerad 29 mars, 2005 av EBBA_GRÖN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Ledsen felshoe.. Riktigt tråkigt! Jag har blivit rånad på godis av en kille som e två år äldre än mig en gång! Han tog iallfall strypgrepp på mig! Det kunde ju lika gärna handlat om pengar så.. Gud..va jag hatar alla jävla hobbyturkar som tror att dem e invandrare o fejkbryter på turkiska.. Så jävla barnsligt! Har bara en sak att säga! DÖDA DEM!!! Jag bryter på ett helt annat språk än vad jag kommer ifrån. Gissa varför? Jo, för jag umgås med folk från olika länder, och ju mer man pratar med dom desto mer börjar man prata som dom utan att man tänker på det. Jag snackar med folk som är albaner, vissa med ursprung från Ungern, andra från Polen, andra från Finland eller Indien, andra från USA osv... Men om du vill döda mig, så adda mig på msn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Har bara en sak att säga: Only God can judge me Only mum can judge me Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Jag bryter på ett helt annat språk än vad jag kommer ifrån. Gissa varför? Jo, för jag umgås med folk från olika länder, och ju mer man pratar med dom desto mer börjar man prata som dom utan att man tänker på det. Jag snackar med folk som är albaner, vissa med ursprung från Ungern, andra från Polen, andra från Finland eller Indien, andra från USA osv... Men om du vill döda mig, så adda mig på msn. *OFFTOPIC* Din msn då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 (redigerad) *OFFTOPIC* Din msn då? Testa tryck på den här under hans inlägg. Redigerad 29 mars, 2005 av Funnylin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Testa tryck på den här under hans inlägg. Vad händer då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Vad händer då? Datorn exploderar! Testa! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Vad händer då? Du loggar in me hans msn såklart! Tack Funnylin! Glömde! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Aldrig blivit rånad.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 HAHA!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Om man får sig ett skadestånd, är det skurken som betalar då, eller är det staten eller något i den stilen? I sådanafall kan man ju få skadestånd utan att ha blivit rånad eller ens hotad. Det är ju bra... ibland.. kanske... stackars skattebetalare i så fall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Om man får sig ett skadestånd, är det skurken som betalar då, eller är det staten eller något i den stilen? I sådanafall kan man ju få skadestånd utan att ha blivit rånad eller ens hotad. Det är ju bra... ibland.. kanske... stackars skattebetalare i så fall. Oftast får "skurken" betala . Det är inte så lätt att fejka som man tror. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Hm. Okej, så då måste någon ha rånat en först. Fan, hoppades jag skulle kunna tjäna grova pengar på det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Fast han kan ju spöa upp dig så får du pengar på försäkringen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Fast han kan ju spöa upp dig så får du pengar på försäkringen. Inte alltid.. Beror på vad han har att visa upp, Händelse, plats m.m. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Jo, men det enklaste hade fortfarande vari om man kunnat få ut pengar utan att någon rört en. Tror jag ska gå ut i natt och stirra dumt på folk. Hoppas de slår ner mig, eller åtminstone rånar mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Två killar kom fram till mig och skulle råna mig, fast de ångrar nog sig för att jag rånade dem istället hahaha, mesar!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts