Cortez Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 DET HETER SVENSKAR FFS!!!! Det e bara dom jävla B****na som säger "jävla svenne" Jaja, svenne. Tare lugnt nu va, svenne. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 OMG!!!! Du är värsta rasist mot svenskar..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 OMG!!!! Du är värsta rasist mot svenskar..... Nejdå, mina lärare älskar mig, och de är svennar hela högen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Men kan ni inte bara hålla käften? Detta är en tråd om att bli rånad, inte om nasism. Suck... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Fan vad mycket pengar man får i skadestånd Tänk såhär att om en invandrare snor från en och har dåligt med pengar t e x om han behöver nya kläder så känar både han och jag på det...om jag får skadestånd Det är ju han som får betala skadeståndet för fan. BTW: I anstalterna finns det emr än 80% invandrare. Du vet inte hur dumt det låter va? Svenskar och invandrare är ungefär lika många/capita i fängelser. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 (redigerad) Haha, ganska kul att läsa allt detta . Kan ju passa på att säga att jag aldrig blivigt rånad, en ryss typ har dock försökt att råna mig en gång men det gick inte så bra eftersom att jag bara tittade på han och så skulle han slå ner mig så tog jag tag i hans arm och vred runt den och slog till han i magen och gick därifrån. Edit: Kan ju lägga till att han kallade mig för "långafitta" också för jag är ca 1,87 Själv försöker jag hjälpa folk som blir rånade eller om någon försöker slå någon, men jag har hittills inte sett någon sådan händelse. Redigerad 25 mars, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Nejdå, mina lärare älskar mig, och de är svennar hela högen. Orkar inte bryr mig längre om en liten sketen sak som dig..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Orkar inte bryr mig längre om en liten sketen sak som dig..... Oj, ska jag bli förolämpad nu? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Oj, ska jag bli förolämpad nu? ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Du vet inte hur dumt det låter va? Svenskar och invandrare är ungefär lika många/capita i fängelser. Har hört att 72% av dem som sitter i fängelse är invandrare. försöker febrilt att komma på var jag läste det eller hörde det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Har hört att 72% av dem som sitter i fängelse är invandrare. försöker febrilt att komma på var jag läste det eller hörde det... Ja jag har hört allt möjligt. Men man måste ju ha en bra källa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Vill bara sätta punkt på detta med invandrare och rasister m.m. http://debatt.passagen.se/show.fcgi?catego...&view_mode=flat Mycket bra skrivet och bra debatt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Ja jag har hört allt möjligt. Men man måste ju ha en bra källa. Ja, jag vet min vän. men jag kommer inte ihåg var som skrivet... sry. men det va nån seriös tidning eller nyheterna eller debatt programm. nåt sånt va de! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Nejdå, mina lärare älskar mig, och de är svennar hela högen. Och du fjäskar med äpplen varje dag?? *bara skoj no offence* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Här vart jag bor finns det många invandrare, fast ingen rånar här som tur e De är bara lite kaxiga Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Jag ska bara säga att jag har ingenting emot svenskar eller invandrare för jag är 50-50 svensk och juggoslav. Och du SlewME, du var en liten en du. Jag är 1,96cm och 14 år. PEACE! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Jag ska bara säga att jag har ingenting emot svenskar eller invandrare för jag är 50-50 svensk och juggoslav. Och du SlewME, du var en liten en du. Jag är 1,96cm och 14 år. PEACE! Jävlar! Att du har tid, gör du inget annat än att växa eller ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
priZma Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Orkar inte bryr mig längre om en liten sketen sak som dig..... När du får slut på argument så börjar du med personangrepp...suck Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soduda Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 (redigerad) Nej Men det var typ 2 Stycken och drog ner mig på marken och strypte mig. Men dom krävde aldrig någonting. Anmälde iallafall på kvällen och Polisen var där i 3 timmar. Vet iaf vad den ena heter, William Nygren! Men jävla dåliga snutar som lägger ner fallet precis när jag avslöjat hjärnan bakom skiten Redigerad 26 mars, 2005 av Orson Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Nej Men det var typ 2 Stycken och drog ner mig på marken och strypte mig. Men dom krävde aldrig någonting. Anmälde iallafall på kvällen och Polisen var där i 3 timmar. Vet iaf vad den ena heter, William Nygren! Men jävla dåliga snutar som lägger ner fallet precis när jag avslöjat hjärnan bakom skiten Är du en ande eller zombie? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts