Jump to content

Rånad...

felshoe
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 253
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fan vad mycket pengar man får i skadestånd :blink:

Tänk såhär att om en invandrare snor från en och har dåligt med pengar t e x om han behöver nya kläder :wacko: så känar både han och jag på det...om jag får skadestånd :lol:

Det är ju han som får betala skadeståndet för fan.

BTW: I anstalterna finns det emr än 80% invandrare.

Du vet inte hur dumt det låter va? Svenskar och invandrare är ungefär lika många/capita i fängelser.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, ganska kul att läsa allt detta :blink: .

Kan ju passa på att säga att jag aldrig blivigt rånad, en ryss typ har dock försökt att råna mig en gång men det gick inte så bra eftersom att jag bara tittade på han och så skulle han slå ner mig så tog jag tag i hans arm och vred runt den och slog till han i magen och gick därifrån.

Edit: Kan ju lägga till att han kallade mig för "långafitta" också för jag är ca 1,87 :wacko:

Själv försöker jag hjälpa folk som blir rånade eller om någon försöker slå någon, men jag har hittills inte sett någon sådan händelse. :lol:

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska bara säga att jag har ingenting emot svenskar eller invandrare för jag är 50-50 svensk och juggoslav. :blink:

Och du SlewME, du var en liten en du.

Jag är 1,96cm och 14 år.

PEACE!

Jävlar! Att du har tid, gör du inget annat än att växa eller :wacko:?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej :D

Men det var typ 2 Stycken och drog ner mig på marken och strypte mig. Men dom krävde aldrig någonting. Anmälde iallafall på kvällen och Polisen var där i 3 timmar. Vet iaf vad den ena heter, William Nygren! Men jävla dåliga snutar som lägger ner fallet precis när jag avslöjat hjärnan bakom skiten :ph34r:

Redigerad av Orson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej :D

Men det var typ 2 Stycken och drog ner mig på marken och strypte mig. Men dom krävde aldrig någonting. Anmälde iallafall på kvällen och Polisen var där i 3 timmar. Vet iaf vad den ena heter, William Nygren! Men jävla dåliga snutar som lägger ner fallet precis när jag avslöjat hjärnan bakom skiten :ph34r:

Är du en ande eller zombie? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...