Patrik Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Hur gamla var dom? Om nån som var i min ålder eller lite äldre skulle försöka, skulle jag inte ge dom nåt, beroende på vad dom hotar med. Hehe, kul när man kan "tjäna" på att bli bestulen.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Asså dom var typ 7st. runt 17 år allihopa. en stor neger var med, ville inte kaxa mot honom, han hade gett mig fett med dabb. fast han kommer ångra att han rånade mig nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 (redigerad) Asså dom var typ 7st. runt 17 år allihopa. en stor neger var med, ville inte kaxa mot honom, han hade gett mig fett med dabb. fast han kommer ångra att han rånade mig nu Jasså, vet du vilka alla 7 är? För det är inte direkt säkert att de hittar de som rånade dig. Btw, om du vet vem vilka det är, och de rånade dig, hur korkade kan man bli? Redigerad 25 mars, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Jag vet vem en av dom var, och dom kommer ångra att dom gjorde det...typ halva stan är efter dom nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Blev rånad på lego när jag var liten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
holymakaroni Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Min kompis snodde zoo askar av mig när jag var liten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Jag skulle aldrig ge nån nåt ifall dem hotade mig. Aldrig utan motstånd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Bor i ett av Sveriges mest brottstäta områden, aldrig blivit rånad som tur är.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Usch då Har iaf aldrig blivit rånad. Så typsikt att det är just invandrare med Hade aldrig något emot de innan men nu är man rätt less på dem!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Detta är inget direkt rån men i natt var det inbrott i min farsas butik, Lundby El på hissingen i Göteborg. Det var invandrare (förvånad?) som krossade rutan och sprang in och tog massa saker. Det blir ofta inbrott i den butiken, senast var i December, det händer flera gånger om året. Det blir jobbigt i längden för dom, eftersom en ruta kostar upp till 20.000 kr Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 De skulle inte vågat göra nåt, bara säga åt dom att suga kuk eller dyl. Rätt inställning, men det är nog inte så bra om de verkligen tar fram en pistol och skjuter en, eller sticker i en kniv i magen på en. Min polare blev hotat med kniv i höstas. han gav dom ingenting, men anmälde det ändå. han överdrev lite på storyn och fick 12.000 i skadestånd Jag tror seriöst jag ska försöka bli rånad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Mina kompisar blev nästan rånade i förrgår några "turkar" som dom uttryckte typ satt och kände på deras jackor sen fråga dom om dom fick köpa den och sa typ: -"Jag för kolla på din mobil, vi har samma" (dom var inte smarta) sen följde dom efter dom, t.o.m in på pressbyrån så dom tog en taxi istället för spårvagn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Dumt, de skulle låtit "turkarna" råna dem, och sedan krävt skadestånd. "Krävt skadestånd". Ljuva ord. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 (redigerad) Jaha, ännu några invandrare i farten. Moget att säga så det är som om några svenskar skulle begått ett brott och man skulle säga: "Jaha, ännu några svenskar i farten." man kan inte anklaga en hel "folkgrupp", dom är individer också vettu Dumt, de skulle låtit "turkarna" råna dem, och sedan krävt skadestånd. "Krävt skadestånd". Ljuva ord. Jag tror inte direkt det är det första man tänker Redigerad 25 mars, 2005 av berit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Jaha, ännu några invandrare i farten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Hade aldrig något emot de innan men nu är man rätt less på dem!! Det finns många invandrare som inte ens bråkat med nån annan här i Sverige, varför är du less på dom? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Det finns många invandrare som inte ens bråkat med nån annan här i Sverige, varför är du less på dom? För att det är fler invandrare som bråkare en Svenskar. Jag tror inte att det beror på personerna utan på deras religion och uppfostran. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 För att det är fler invandrare som bråkare en Svenskar. Jag tror inte att det beror på personerna utan på deras religion och uppfostran. Jag tror inte du vet vad du snackar om... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Jag tror inte du vet vad du snackar om... Jag tror han vet precis vad han pratar om, nån gång måste man faktiskt inse saker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Jag tror inte du vet vad du snackar om... Det sa jag inte.. Jag sa att jag tror. Det är fler invandrare som bråkar och det kan du inte stoppa genom att försvara dem på ett forum tyvärr Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts