Funnylin Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Vad handlar denna topicen egentligen om? Akustiska gitarrer och pastasås? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Akustiska gitarrer och pastasås? Jag gillar pastasås. Jag gillar mest när det är skinka i såsen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Jag gillar pastasås. Jag gillar mest när det är skinka i såsen Det är ju skinkan som gör tricket. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Det är ju skinkan som gör tricket. Jag trodde det var pastan som gjorde tricket i pastasås..? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Okej det räcker nu. Jag skojade bara, tråden handlar varken om pastasås eller akustiska gitarrer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Jag trodde det var pastan som gjorde tricket i pastasås..? Är ju ingen pasta i pastasås. Det är ju det som är grejen. Pastasås äter man till pasta. Skulle man ätit det till potatis hade det varit potatissås. ( ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Är ju ingen pasta i pastasås. Det är ju det som är grejen. Pastasås äter man till pasta. Skulle man ätit det till potatis hade det varit potatissås. ( ) Potatissalad använder man till potatis Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Man kan ha mycke saker till potatis. brunsås t.ex. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Annars är fransk senap en klassiker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Vafan är det här? En hemkunskapslektion? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Vafan är det här? En hemkunskapslektion? Antagligen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jag brukar köra med kaviar i min pasta, skitgott. Till potatis är det godare med leverpastej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Potatissalad använder man till potatis Nu har ni fel igen. Du har inte potatissallad till potatis. Det är ju redan potatis i potatissalladen. Så Pastasås och potatissallad är precis motsatsen till varandra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Nu har ni fel igen. Du har inte potatissallad till potatis. Det är ju redan potatis i potatissalladen. Så Pastasås och potatissallad är precis motsatsen till varandra. Pastasås har inget at göra med potatissallad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts