felshoe Skrivet 9 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Jag hatar zigenare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Jag hatar zigenare Hatar du dem? vad har alla zigenare gjort dig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Ja, Det där kommer du bli kallad rasist för. Det är jobbigt att folk inte vet vad det är för skillnad på Rasism och gränser. Tycker också att det får vara nog nu, jag är inte rasist för det men jag vill mitt land det bästa. Är född i Sverige och har bott i Sverige sedan jag var en lite spermie. För er som säger att invandrare inte bråkar etc så kan jag bara ge er ett tips, Fixa fakta innan. Ja, så är det i vårt sjuka samhälle.. Regeringen är blinda.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Nej... men inte att han ska döda mig...... :S Kan jag be om ursäkt eller tror du jag hinner? Du borde tänkt på det innan du slog ner killen. Men hur gammal är du? 92:a? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Du borde tänkt på det innan du slog ner killen. Men hur gammal är du? 92:a? Mmmmm... 92a....... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Mmmmm... 92a....... Och du slog ner en sextonåring? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Och du slog ner en sextonåring? Haha han drömmer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Det är fler invandrare i Sverige som bråkar en Svenskar. Va fan tycker du jag ska göra åt det? Sitta och ljuga och säga att det inte är? Åk till egypten där det bor Araber så får du en uppfattning om hur många araber är. När jag var där så kom det militärer som sa att vi skulle gå och skjöt upp i luften och tyckte de var jätte balla. Poliserna ville ha pengar och många gick runt och skrek. Det är ett sådant folkslag och dem tycker det är fullt normalt antar jag. Det är för att många invandrare är fattiga och i alla tider har de varit de fattiga som begår brott. Sen angående egypten beror det helt på landets situation, liksom i vitryssland torterar och mördar regeringen massor av människor varje år. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Det är för att många invandrare är fattiga och i alla tider har de varit de fattiga som begår brott. Sen angående egypten beror det helt på landets situation, liksom i vitryssland torterar och mördar regeringen massor av människor varje år. Det innebär att Araberna kommer hit och beteer sig likadant som de gör i sitt hemland. Fattigdom är ingen bortförklaring till att man får misshandla och ta andras saker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Fattigdom är ingen bortförklaring till att man får misshandla och ta andras saker. Det har jag inte påstått heller. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Det har jag inte påstått heller. Nej jag vet, men jag sa att det inte var någon bortförklaring Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Och du slog ner en sextonåring? Ja.... Det gjorde jag tyvärr..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Ja.... Det gjorde jag tyvärr..... Every day is a new day, but not for you! Muahahahahahah! Skoja Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Skitkul Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Jag hatar zigenare Av vilken anledning? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Every day is a new day, but not for you! Muahahahahahah! Skoja Hahaha.... Schysst då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Har förr mig att det ligger i zigenares kultur att sno från andra.. Jävligt svinigt tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Har förr mig att det ligger i zigenares kultur att sno från andra.. Jävligt svinigt tycker jag Bah...fördomar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/ROFL_smile.gif När jag läser vad folk har för fördomar hära så garvar jag ihjäl mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Vad handlar denna topicen egentligen om? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts