felshoe Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Usch. blev rånad ikväll av ett gäng turkar...blev bestulen på mobil,pengar och mp3... nån mer som blivit rånad nån gång ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Vart blev du rånad då?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Haga...jävla dött ställe i gbg. kom fram ett gäng på 7st och hotade mig med massa shit... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Usch. blev rånad ikväll av ett gäng turkar...blev bestulen på mobil,pengar och mp3... nån mer som blivit rånad nån gång ? Det va som fan.. Anmälan? Enda jag har blivit bestulen på är en laserpekare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Har aldrig blivit bestulen på nåt (som jag vet iaf) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Har lyckligtvis aldrig blivit rånad, inte såvitt jag vet i alla fall... säker på att de var från Turkiet allihopa? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Turkiet och iran var dom från. kände igen en av dom...men ska anmäla det imorrn, sen får vi se vad som händer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Kräv dem på skadestånd om möjligt. Du kanske blev psykiskt störd efter denna hemska upplevelse el. dylikt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Jaha, ännu några invandrare i farten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Har blivit rånad på en mobil för några år sen. Den kostade 200kr och jag fick 5000kr i ersättning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Jag tycker du ska göra en anmälan fort imorgon. och efter det ska du söka upp grabbarna, ta ett litet snack med dem så dem fattar att dem gjort något dumt.. SEN HUGGER DU HALSEN AV DEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Nu kom jag på! Några invandrare snodde min cykel... Sen såg min brorsa en liten miniligist cykla på den, så han tog tillbaka den! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Har blivit rånad på en mobil för några år sen. Den kostade 200kr och jag fick 5000kr i ersättning. Sånt är bara så bra! Få någon att slå till dig, genom jobbiga blickar el- dylikt, och kräv sedan skadestånd. Underbar värld vi lever i Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Ja eller så kan man ta sin dåliga lilla mobil och kasta den i sjön. Efter det så slänger man sig ut för en nedförsbacke samtidigt som man slår sig lite här och där. Sen är man rik. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Man måste ju ha någon som man kan kräva på skadestånd också?... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Man måste ju ha någon som man kan kräva på skadestånd också?... Hitta bara på några killar. Jag beskrev hur dom såg ut och jag hade inget bevis förutom mig kompis som såg allt. Polisen fick nog aldrig tag på dom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Hitta bara på några killar. Jag beskrev hur dom såg ut och jag hade inget bevis förutom mig kompis som såg allt. Polisen fick nog aldrig tag på dom. Fick du pengar också?!?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Min polare blev hotat med kniv i höstas. han gav dom ingenting, men anmälde det ändå. han överdrev lite på storyn och fick 12.000 i skadestånd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Har aldrig blivit "rånad", och tur det, fan vad man hade blivit förbannad! Felshoe, tråkigt.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 De skulle inte vågat göra nåt, bara säga åt dom att suga kuk eller dyl. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts