mercedes_the_king Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Efter Los Desperantos uppdraget finns det sån där ''lila grejer man ska ta över men det finns inga GÄNG skriv vad man ska göra då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Åk i från området och kom tillbax tills de kommer fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Jepp, och i vissa områden kan det ta en j*vla tid för de att komma fram! Men det är bara att göra som Vice24 sa, så kommer de fram till slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mercedes_the_king Skrivet 24 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Det är på andra ön där finns inga gäng ju!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Det är på andra ön där finns inga gäng ju!! Om det är San Fierro du menar så finns det i normala fall inga gäng nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mercedes_the_king Skrivet 24 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Me ndär finns ju lila grejer som på första ön men nu har jga märk att det finns på tredje ön också uppe vid båtskolan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Ja vid Bayside Marina finns det ett gängområde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mercedes_the_king Skrivet 25 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Ok ska kolla då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Ja vid Bayside Marina finns det ett gängområde. Men det är ju aldrig något/några gäng där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Men det är ju aldrig något/några gäng där Jodå, det är bara att åka därifrån och sen komma tillbaka och hålla på så tills det kommer fram något gäng. Sist jag skulle ta över det området så var det ett gäng där direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Jodå, det är bara att åka därifrån och sen komma tillbaka och hålla på så tills det kommer fram något gäng. Sist jag skulle ta över det området så var det ett gäng där direkt. Men det gängområdet är ju blekt gult. Vad är det för gäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Men det gängområdet är ju blekt gult. Vad är det för gäng? Minns inte så här på rak arm vad det är för gäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Men det gängområdet är ju blekt gult. Vad är det för gäng? Vagos heter dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring Racer Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Jag har 98 % av gängområdena men hittar inte vagos sista, hade dom en i bayside marina ? det har jag aldrig sett. Förr i los santos är allt grönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Jag har 98 % av gängområdena men hittar inte vagos sista, hade dom en i bayside marina ? det har jag aldrig sett. Förr i los santos är allt grönt. Japp det finns ett gängområde i Bayside Marina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts