Esperanto Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Är det nån här i forumet som har hoppat fallskärm, själv eller tandemhopp. ni som vet kan väl beskriva hur det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Jag har inte men tänker absolut göra det någon gång i livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Jag har inte men tänker absolut göra det någon gång i livet. Samma här. Så snart som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 En som jag kände har gjort det i lumpen. Det var det värsta han någonsin gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 24 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Enligt mig är det riktigt grymt. drömde att jag gjorde det en gång. bara en dröm om det gav mig adrenalin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Min storebror gjorde det när han var i Australien för några månader sen. Han hoppade med en instruktör där bak, så han behövde inte väckla ut fallskärmen eller nånting, det var riktigt coolt enligt honom, och inte så läskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Enligt mig är det riktigt grymt. drömde att jag gjorde det en gång. bara en dröm om det gav mig adrenalin Farsan har gjort det i lumpen, han var jägare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 24 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Min storebror gjorde det när han var i Australien för några månader sen. Han hoppade med en instruktör där bak, så han behövde inte väckla ut fallskärmen eller nånting, det var riktigt coolt enligt honom, och inte så läskigt. Det är coolt tandemhopp, men inte lika coolt som man gör själv gör det. man har ju större frihet utan någon annan än själv som hoppar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Är det nån här i forumet som har hoppat fallskärm, själv eller tandemhopp. ni som vet kan väl beskriva hur det är Nej, men ska en vacker dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Tänk om man skulle hoppa fallskärm och så öppnas inte fallskärmen... Fritt fall utan stol ett par tusen meter rakt ner i marken. Jättetrevligt. Men men, nån gång kanske man testar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Tänk om man skulle hoppa fallskärm och så öppnas inte fallskärmen... Fritt fall utan stol ett par tusen meter rakt ner i marken. Jättetrevligt. Men men, nån gång kanske man testar. Fy f*n det är de värsta som kan hända! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Tänk om man skulle hoppa fallskärm och så öppnas inte fallskärmen... Fritt fall utan stol ett par tusen meter rakt ner i marken. Jättetrevligt. Men men, nån gång kanske man testar. tur att man får me reservfallskärm men man kan ju aldrig vara 100% säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Tänk om man skulle hoppa fallskärm och så öppnas inte fallskärmen... Fritt fall utan stol ett par tusen meter rakt ner i marken. Jättetrevligt. Men men, nån gång kanske man testar. Man ska inte tänka så fegt. Då får man inget gjort. Jag tänker så om allt, och jag har ännu inte haft sex. Jag är så ensam... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Man ska inte tänka så fegt. Då får man inget gjort. Jag tänker så om allt, och jag har ännu inte haft sex. Jag är så ensam... Haha, jag tänker inte så. =) Jag brukar inte tänka på vad som kan hända när man gör vissa saker, men när jag gör det, brukar det ändå inte stoppa mig från att göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 När jag var på Gran Canaria, så tänkte jag "skydiva"( ). Tror ni jag fick? Nope.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Det är typ det jag helst vill göra i mitt liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Skydiving är iofs jävligt skojj... (på noika 3510i ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Skydiving är iofs jävligt skojj... (på noika 3510i ) Neeej, gah, hatar det jävla spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Neeej, gah, hatar det jävla spelet W0rd! Det tråkigaste spelet i världen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Jag har för mig att det fanns något spel till SNES där man flög jetpack, flygplan och hoppade fallskärm (skydiving). Nån som vet vad det spelet heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts