Hotring Racer Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 För någon dag sedan gick jag bakom en mäniska och tänkte kniva honom. Men då tog han tag i personen och långsamt skar halsen av personen bakifrån. Precis som i metal gear solid. Vet inte hur jag gjorde, är det någon annan som vet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 (redigerad) För någon dag sedan gick jag bakom en mäniska och tänkte kniva honom. Men då tog han tag i personen och långsamt skar halsen av personen bakifrån. Precis som i metal gear solid. Vet inte hur jag gjorde, är det någon annan som vet ? Smyger man bakom så tar han tag i huvet å skär. EDIT: Det är Stealth kill Redigerad 24 mars, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Bara att smyga sig sakta fram till sitt offer samtidigt som man siktar på honom, när man är tillräckligt nära trycker man bara på avfyrningsknappen så tar han tag i offret och skär sakta halsen av honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 En bekräftning att han kommer göra är att han hålla upp kniven en liten bit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Det är bara att gå bakom och trycka på trekant så gör man så. jag har för mig dt iaf :S eller så va det O. Det händer alltid mig iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Det är bara att gå bakom och trycka på trekant så gör man så. jag har för mig dt iaf :S eller så va det O. Det händer alltid mig iallafall Jo det är en stor fördel om du trycker på O istället för trekant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Jo det är en stor fördel om du trycker på O istället för trekant ....för man vill ju inte att CJ ska knivhugga nån istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts